نماد آخرین خبر

نظر ستاره لیورپول عوض شد؛ می‌مانم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نظر ستاره لیورپول عوض شد؛ می‌مانم

ورزش 3/جو گومز، مدافع لیورپول، علی‌رغم شایعات مبنی بر جدایی‌اش به عنوان بخشی از معامله آنتونی گوردون، تصمیم قطعی خود برای ماندن در این باشگاه گرفته است.
گزارش‌های متعددی حاکی از این بود که گومز ممکن است راه را برای انتقال آنتونی گوردون به لیورپول هموار کند، اما روزنامه تایمز اعلام کرده که این مدافع 27 ساله علاقه‌مند به ماندن در آنفیلد است. پیش از این نیز گفته شده بود که نیوکاسل در ابتدای تابستان حاضر بود 45 میلیون پوند برای این مدافع هزینه کند.
آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، با قدیمی‌ترین بازیکن این باشگاه در مورد فصل آینده صحبت کرده و خود گومز نیز مشتاق است تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست آورد. گومز هیچ صحبتی با نیوکاسل درباره انتقال احتمالی نداشته و به نظر می‌رسد که در مرسی‌ساید باقی خواهد ماند و معامله تبادلی بین دو تیم منتفی است.
هیچ بازیکن فعلی تیم اول لیورپول سابقه طولانی‌تری از گومز در این باشگاه ندارد. این ملی‌پوش انگلیسی در سال 2015 از چارلتون به لیورپول پیوست و به این ترتیب نه سال است که در آنفیلد حضور دارد. او حتی از یورگن کلوپ و جوئل ماتیپ نیز سابقه بیشتری در این باشگاه دارد.
آمادگی‌های پیش‌فصل زیر نظر اسلوت ادامه دارد و لیورپول اخیراً در تور آمریکا با نتیجه 3-0 منچستریونایتد را شکست داد. گومز پس از حضور در یورو 2024 با تأخیر به تمرینات اضافه شده و در حال حاضر در کنار بازیکنانی مانند ویرژیل فان دایک و کودی خاکپو به آمادگی بدنی می‌رسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره