نماد آخرین خبر

گریزمان به آمریکا رفتن من حسادت می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گریزمان به آمریکا رفتن من حسادت می‌کند!

ورزش 3/ژیرو، ستاره فرانسوی لس‌آنجلس اف‌سی، می‌گوید آنتوان گریزمان به خبر پیوستن او به این تیم حسادت کرده است!گریزمان به آمریکا رفتن من حسادت می‌کند!

 اولیویه ژیرو به تازگی اشاره‌ای به احتمال پیوستن آنتوان گریزمان به او در لیگ ام‌اس‌اس کرده است. این مهاجم باتجربه تصمیم گرفت به آمریکا برود تا دوران حرفه‌ای خود را در این کشور ادامه دهد. ژیرو پس از حذف فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و دیگر در کنار گریزمان برای تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد.

ژیرو پس از امضای قرارداد با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی تا پایان سال ۲۰۲۵، اعلام کرد که مطمئن است گریزمان روزی به ام‌ال‌اس خواهد پیوست. گریزمان بارها اشاره کرده که قبل از بازنشستگی می‌خواهد در آمریکای شمالی بازی کند و لس‌آنجلس یکی از گزینه‌های ممکن است. ژیرو در مصاحبه‌ای گفت: «وقتی او خبر امضای قرارداد من با لس‌آنجلس را شنید، کمی حسادت کرد! به او گفتم، نگران نباش، امیدوارم به زودی همدیگر را ببینیم. نمی‌دانم وضعیت باشگاه چگونه است، اما بلافاصله پس از شنیدن خبر پیوستن او به باشگاه، به او پیام دادم و او به من گفت «ببینیم چه می‌شود.» می‌دانم که او عاشق آمریکا است. بسکتبال، بیسبال، فوتبال. یک روز یا روزی دیگر او به اینجا خواهد آمد.»

گریزمان از دو بازی آخر پیش‌فصل اتلتیکو مادرید در این ماه، در هنگ کنگ و سوئد، کنار گذاشته شده است تا باشگاه او را پس از یک تعطیلات طولانی به تدریج به میدان بازگرداند. این بازیکن ۳۳ ساله تا سال ۲۰۲۶ با مادرید قرارداد دارد، اما احتمال دارد که در صورت افت سطح بازی‌اش، تابستان آینده از این تیم جدا شود.




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره