نماد آخرین خبر

مدیرعامل گل‌گهر: جام می‌خواهیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیرعامل گل‌گهر: جام می‌خواهیم!

ورزش 3/ مدیرعامل گل‌گهر می‌گوید هدف این باشگاه در فصل جدید کسب جام یا سهمیه آسیا خواهد بود.
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شرایطی خود را برای فصل جدید آماده می‌کند، فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را در رتبه نهم جدول به پایان رساند و قطعا در فصل جدید به دنبال ارتقای رتبه خود در جدول رده‌بندی خواهد بود.
اما نکته جالب اینکه در شرایطی که باشگاه‌هایی از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و حتی فولاد با تقویت تیم خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید هستند، مدیرعامل گل‌گهر نیز تیمش را به جمع مدعیان اضافه کرده است.
این در حالی است که کل‌گهر تاکنون نتوانسته سهمیه آسیایی کسب کند و این فصل هم کار بسیار سختی خواهد داشت.
محمد اسفندیارپور در خصوص اهداف گل‌گهر در فصل جدید گفت: گل‌گهر جزء باشگاه‌هایی بوده که سعی کرده به همه ابعاد توجه کند، از بخش زیرساخت‌ها و حوزه هواداری تا پرورش بازیکن و استفاده از بازیکنان خوب و فرصت دادن به فوتبالیست‌هایی که جویای نام هستند. قاعدتا نیم نگاهی داریم که بتوانیم جام بگیریم یا حداقل کسب سهمیه داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای در رویدادهای بین‌المللی باشیم.
او با اشاره به حضور مهدی تارتار در گل‌گهر و مدت قرار او توضیح داد: قرارداد ما با آقای تارتار دو فصل است و امیدواریم بتوانیم با هم به اهداف مدنظرمان دست پیدا کنیم.

مدیرعامل گل‌گهر همچنین در خصوص شرایط استادیوم خانگی این تیم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر گفت: ما استانداردهایی که کمیته‌ای که از طرف فدراسیون مسئول شد در نظر داشت، پاس کردیم و مشکلی وجود ندارد. ضمن اینکه برای مجوز حرفه‌ای هم در دو سال گذشته ارزیابی شدیم و مسئله خاصی نبوده است. VAR هم موضوعی است که در سطح فدراسیون پیگیری می‌شود و امیدواریم این موضوع هم به نتیجه خوبی برسد و در اولین زمان ممکن این تکنولوژی را هم در اختیار داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره