نماد آخرین خبر

ترجمه کامل بیانیه بیکوز علیه پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترجمه کامل بیانیه بیکوز علیه پرسپولیس

ورزش 3/باشگاه بیکوز اسپور ترکیه در بیانیه رسمی اعلام کرد که با پرسپولیس دیدار نکرده است.ترجمه کامل بیانیه بیکوز علیه پرسپولیس

 صبح امروز باشگاه پرسپولیس با معرفی بیکوز اسپور به عنوان تیم لیگ دسته دومی ترکیه مدعی شد که از ساعت شش عصر رودرروی این تیم قرار خواهد گرفت. البته از همان ابتدا هویت بیکوز در لیگ دو ترکیه زیر سوال بود اما با بیانیه عجیب این باشگاه در ساعات گذشته، ماجرا به سمت و سوی دیگری رفت.

باشگاه بیکوز در بیانیه رسمی اعلام کرد که با پرسپولیس دیدار نکرده و سپس مشخص شد که سرخپوشان برابر تیمی آماتورتر که برای استعدادیابی از بازیکنان آفریقایی در استانبول تشکیل شده، به میدان رفته است.

در بیانیه باشگاه بیکوز که از طریق صفحه رسمی این باشگاه منتشر شده آمده که این باشگاه برنامه تمرینی دیگری را پیش برده و هیچ مسابقه دوستانه با تیمی از لیگ برتر ایران نداشته است.

متن کامل این بیانیه را بخوانید:

خطاب به هواداران و رسانه‌ها، 

باید گفت که اخبار منتشر شده در فضای رسانه‌ای ایران مبنی بر دیدار تدارکاتی بیکوز اسپور با پرسپولیس ایران واقعیت ندارد.

تیم ما در این تاریخ با تیمی از ایران دیدار نکرده است. برنامه تمرینی امروز ما به این شرح بوده است:

در تمرین صبح روز بدنسازی و آمادگی جسمانی فعالیت انجام شد. هدایت این تمرین برعهده مربی بدنساز بود و ارن شفاک سرمربی تیم هم بر انجام تمرین نظارت داشت.

در تمرین نوبت عصر یک بازی درون تیمی برگزار شد که دو گل داشت. در این دیدار بازیکنان جسور تیممان توانایی خوبی را از خود نشان دادند. تصاویر این تمرین در صفحات اجتماعی ما منتشر شده است.

برنامه تمرینی و اردویی تیم ما طبق پیشبینی و اعلام قبلی ادامه دارد. از هواداران درخواست داریم که به این اخبار بی اساس و اشتباه اعتماد نکنند.

شما میتوانید تمام جزئیات مربوط به تمرینات ما را در وبسایت رسمی تماشا کنید.

ما به عنوان تیم بیکوز اسپور به تلاش خود برای موفقیت ادامه می‌دهیم.

با احترام

باشگاه بیکوز اسپور


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره