نماد آخرین خبر

بارسا بی‌خیال ویلیامز نمی‌شود؛ منتظرت هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا بی‌خیال ویلیامز نمی‌شود؛ منتظرت هستیم

ورزش 3/باشگاه بارسلونا با وجود تمرین نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو، مذاکرات با این باشگاه و بازیکنان اسپانیایی را ادامه می‌دهد.
بارسلونا صبح امروز را با شروع تمرین نیکو ویلیامز با اتلتیک بیلبائو و انتشار ویدیویی از آن در شبکه‌های اجتماعی این باشگاه شروع کرد.
در این تصاویر مشخص شد که این بازیکن می‌خواهد با بیلبائو ادامه دهد اما بارسا معتقد است که هنوز شانسی باقی مانده و آن‌ها می‌خواهند برای این بازیکن بجنگند.

بر اساس گزارش نشریه اسپورت، گفتگوها هنوز ادامه دارد و تا زمانی که نیکو ویلیامز به طور مطلق پیشنهاد بارسا را رد کند، آن‌ها به تلاش برای جذب این بازیکن ادامه خواهند داد. به همین دلیل بارسا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یک پیشنهاد استثنایی را ارائه کند.
بارسا چند روزی بود که منتظر پاسخ این بازیکن به پیشنهاد همکاری‌ بود اما هنوز پاسخی به دست آن‌ها نرسیده بود که تصویر ویلیامز با پیراهن اتلتیک منتشر شد.

درست است که بارسلونا این عمل را انتقال می‌بیند اما از نظر آن‌ها خرید ویلیامز غیرممکن نیست. با تایید اسپورت، واقعیت این است که هم نیکو و اطرافیانش همیشه مایل به گفتگو هستند و به این گفتگوها ادامه می‌دهند. آخوند بازیکن قانع شود یا نه، این بحث دیگری است.
بارسا حدود 10 روز پیش یک پیشنهاد رسمی با رقمی مناسب به این بازیکن ارائه کرد و باشگاه به او اطمینان داد که پول پرداخت بند آزادسازی بازیکن آماده است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی قبل از شروع فصل جدید، این انتقال را تکمیل کند.
پیام به دست ویلیامز رسید اما روزها بدون پاسخ و بدون اینکه بارسا وارد قانون معروف 1-1 محدودیت دستمزد شود، گذشت. حالا به نظر می‌رسد لالیگا مشکلی برای خریدهای جدید بارسلونا ندارد و این باشگاه به همین دلیل همچنان به تلاش برای جذب ویلیامز ادامه می‌دهد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره