نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

150 میلیارد در خزانه باشگاه پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
150 میلیارد در خزانه باشگاه پرسپولیس

ورزش 3/اسپانسر این فصل سرخپوشان 150 میلیارد به این تیم پرداخت خواهد کرد.150 میلیارد در خزانه باشگاه پرسپولیس

بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس در سامانه افشای بورس، اسپانسر جدید سرخپوشان که جایگزین ایرانسل شده برای یک فصل به عنوان حامی مالی این باشگاه فعالیت خود را خواهد داشت.

به این ترتیب صباباطری که روزگاری در فوتبال ایران تیمداری می‌کرد و جزو باشگاه‌های متمول لیگ برتر هم بود، برای یک فصل 150 تا 165 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد. این در حالی است که فصل گذشته ایرانسل 110 میلیارد برای اسپانسری به پرسپولیس پرداخت می‌کرد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس این قرارداد به بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و 4 دیدار ابتدایی لیگ نخبگان اختصاص خواهد داشت. مشخص نیست که پرسپولیس برای 4 دیدار دیگر مرحله گروهی لیگ نخبگان و همچنین در صورت صعود در مراحل حذفی، چه برنامه‌ای دارد.

همچنین مبلغ مورد توافق در پنج قسط تا پایان فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد شد تا سرخپوشان از مهم‌ترین حامی مالی این فصل خود رقم قابل توجهی را کسب کنند که احتمالا بیشترین عدد کسب شده در فوتبال ایران خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس همچنین برای قسمت‌های دیگر پیراهن خود با سایر شرکت‌های اقتصادی قرارداد امضا خواهد کرد.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس احتمالا تنها برای قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود حداقل 500 میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد و با هزینه جاری باشگاه، هزینه باشگاه بیشتر هم خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره