نماد آخرین خبر

ستاره هلندی: خودم نخواستم به بایرن بروم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره هلندی: خودم نخواستم به بایرن بروم

ورزش 3/ژاوی سیمونز درباره دلیلش برای رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ صحبت کرد.
ژاوی سیمونز عملکرد درخشانی در ترکیب لایپزیش در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا داشت و همین باعث شد که او به اردوی تیم ملی هلند برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود.
نمایش بسیار خوب این بازیکن در ترکیب تیم ملی کشورش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ باعث شد که توجه چند باشگاه مطرح اروپایی به این بازیکن جلب شود و صحبت‌هایی درباره علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ به جذب او مطرح شد.
مدیران بایرن به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن بودند و مذاکراتی را هم با پاری سن ژرمن انجام دادند اما او در نهایت تصمیم گرفت که قرارداد قرضی‌اش با لایپزیش را به مدت یک فصل دیگر هم تمدید کند و در این تیم بماند
سیمونز در گفتگو با خبرنگاران درباره این تصمیم اظهار داشت:" شایعات بسیاری درباره موضوع آینده من مطرح شده بود. من در حال سپری کردن تعطیلات با خانواده‌ام بودم و زیاد تلفن همراهم را نگاه نمی‌کردم. برادرم معمولا کسی است که همیشه مشغول چک کردن تلفن همراه است.
حرفی که می‌خواهم بزنم این است که از همه کسانی که وقت گذاشتند تا با من تماس بگیرند و شرایط را با به من توضیح دهند و من را شایسته دیدند تشکر می‌کنم. اما در نهایت این تصمیم خودم بود. با همه صحبت کردم و تصمیمم را اعلام کردم و روی آن ماندم. از اینکه در لایپزیش هستم خیلی خوشحالم و با هیجان زیادی منتظر فصل جدید هستم."



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره