نماد آخرین خبر

تمجید تن‌هاخ از خرید بدشانس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمجید تن‌هاخ از خرید بدشانس

ورزش 3/ تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، امیدوار است لنی یورو خیلی زود مصدومیت را پشت‌ سر گذاشته و به این تیم برگردد.
 اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید درون لنی یورو برای بهبودی پس از مصدومیت زودهنگام یک آتش شعله‌ور وجود دارد.
یورو وقتی اولین بازی خود را برای یونایتد مقابل گلاسکو رنجرز در پیش فصل انجام داد، با وجود تنها سه جلسه تمرین گروهی، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.
این مدافع جوان ماه گذشته با مبلغ 62 میلیون یورو از لیل به یونایتد پیوست و قرار بود در شروع فصل جدید نقش مهمی ایفا کند، اما فاجعه در دومین بازی پیش فصل مقابل آرسنال برای یورو رخ داد، او دچار شکستگی استخوان کف پا شد.
یورو برای رفع این مصدومیت تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیز قرار گرفته و انتظار می‌رود که او در حدود سه ماه دیگر به میادین بازگردد، به این معنی که او باید در اکتبر در دسترس باشد.
در مصاحبه با اسکای اسپورت از تن هاخ سوال شد که یورو چگونه با این مصدومیت خود کنار می آید. او گفت:"این یکی از دلایلی است که ما او را به خدمت گرفتیم، او بسیار بالغ است و شخصیت بزرگی دارد. او با آن مصدومیت کنار می‌آید، به آینده نگاه می‌کند و درخشان است. او مثبت اندیش است. ریکاوری خود را شروع کرده است. آتشی در او شعله‌ور است، حواسش پرت نمی‌شود و می‌داند که چه می‌خواهد.
او می‌داند که می‌خواهد به چه چیزی برسد و مطمئنم که در اسرع وقت برمی‌گردد و از پیروزی تیم در بازی‌ها و جام‌ها حمایت خواهد کرد. ما برای تشکیل یک تیم هم به قلب و هم به مغز نیاز داریم. به مهارت‌ها نیاز داریم اما تمرکز، ذهنیت و شخصیت برای ساختن یک تیم برنده بسیار مهم است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره