نماد آخرین خبر

بهترین تیم تابستان؛ لیورپول ترسناک اسلوت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بهترین تیم تابستان؛ لیورپول ترسناک اسلوت

ورزش 3/فعلا دل لیورپولی ها برای یورگن کلوپ تنگ نشده است. قرمزها در پیش فصل با آرنه اسلوت هلندی روی نیمکت ترسناک بودند. لیورپول در ایالات متحده اردو زد و در سه بازی موفق به کسب سه پیروزی شد.
ورود آرنه اسلوت به نیمکت لیورپول هوایی تازه را برای تیمی به ارمغان آورد که تابستان امسال پس از 9 فصل دیگر کلوپ را ندارد.
اولین سنگ محک، بتیس بود و تیم اسلوت با گلی از سوبوسلای (1-0) به برتری رسید. سپس آنها به مصاف حریفان لیگ برتری رفتند و لغزش نکردند. دو برد برابر آرسنال و منچستریونایتد.
با گل های صلاح و فابیو کاروالیو تیم آرتتا را (2-1) بردند و سپس شکست سنگینی نیز به منچستریونایتد (0-3) با گل های فابیو کاروالیو، کرتیس جونز و سیمیکاس تحمیل کردند.
کاروالیو پرتغالی یکی از بهترین های لیورپول در پیش فصل است که در نقش وینگر کار می کند و عملکرد فردی بسیار خوبی از خود به جای گذاشت. محمد صلاح هم نشان داد که در بهترین فرم است. او سطحی دیگر از آمادگی بدنی را به نمایش گذاشت.

لیورپول البته از یک منظر دیگر نیز غافلگیر کننده بوده، زیرا تنها باشگاه بزرگ در اروپاست که هنوز هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرده است. اسلوت همان ترکیبی را دارد که کلوپ در سال گذشته داشت: صلاح، داروین، دیوگو ژوتا، سوبوسلای، مک آلیستر، فن دایکو ... او حتی تیاگو آلکانتارا، ماتیپ و آدریان را که دیگر در ترکیب لیورپول نیستند، از دست داده است.
آنها این روزها زوبیمندی را از سوسیداد می خواهند و به دنبال کاهش بند فسخ 60 میلیون یورویی او هستند. هافبک دفاعی اسپانیایی مهره ای موثر در پروژه جدید اسلوت در آنفیلد خواهد بود. بله، هنوز فصلی طولانی در پیش است اما لیورپول اسلوت در اولین گام، توانسته تیمی ترسناک نشان دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره