نماد آخرین خبر

ستاره جدید میلان: من شبیه به استام هستم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره جدید میلان: من شبیه به استام هستم

ورزش 3/استراهینیا پاولوویچ، ستاره صربستانی خط دفاعی روسونری، با شوخی در مورد مقایسه‌هایش با یاپ استام، اسطوره دفاعی میلان، و فیزیک بدنی قدرتمندش صحبت کرد.ستاره جدید میلان: من شبیه به استام هستم

این مدافع مرکزی، سرمایه‌گذاری بزرگی برای تابستان امسال بود که با ۱۸ میلیون یورو و ۲ میلیون یورو پاداش‌های عملکردی از ردبول سالزبورگ به میلان پیوست. او در یورو ۲۰۲۴ عملکرد درخشانی داشت و با اینکه تنها ۲۳ سال دارد، ۳۸ بازی ملی با ۴ گل زده در کارنامه دارد. زلاتان ابراهیموویچ در کنفرانس خبری معارفه او حضور داشت و این اتفاقی نبود.

پاولوویچ گفت: "او برای من بسیار مهم بود. بعد از اولین تماس، فهمیدم که میلان یک باشگاه بزرگ است و هرچه بیشتر با زلاتان صحبت می‌کردم، بیشتر متقاعد می‌شدم که به اینجا بیایم. فهمیدم که چقدر مرا می‌خواهند." ابراهیموویچ او را در همین کنفرانس خبری "هیولا" توصیف کرد و این توصیفی است که پاولوویچ از آن راضی است.

او گفت: "من یک مدافع تهاجمی هستم. فرقی نمی‌کند که در سه دفاعه بازی کنم یا چهار دفاعه، من اینجا هستم تا ۲۰۰ درصد توانم را بگذارم. آمدن به ایتالیا در این لحظه انتخاب درستی برای من بود، می‌دانم که می‌توانم اینجا خیلی پیشرفت کنم."

پاولوویچ از مقایسه با استام لذت می‌برد، اما اصرار دارد که پوشیدن شماره پیراهن ۳۱ تصادفی بوده است. او گفت: "من شماره ۳۱ را انتخاب کردم چون قبلاً در سالزبورگ هم همین شماره را می‌پوشیدم، اما استام همیشه قهرمان من بوده و بعداً فهمیدم که او هم اینجا این شماره را پوشیده است. بسیاری ما را به خاطر موهایمان مقایسه می‌کنند، اما جدا از این، هر دو بسیار خشن هستیم. همانطور که زلاتان می‌گوید، حریفان فقط باید به من نگاه کنند تا کمی بترسند. میلان رویای من است و وقتی به باشگاهی مثل میلان می‌آیی، باید رویای بزرگ داشته باشی."

یکی از بزرگترین مشکلات میلان در فصل گذشته، گل‌های ارزان قیمت خورده شده بود و این تازه وارد با دقت به بازی‌های تیم نگاه کرده است. او گفت: "من چندین بازی آنها را تماشا کردم و گل‌هایی که خورده بودند را دیدم. کل تیم باید با اتحاد در فاز‌های حمله و دفاع با هم کار کند."

در شهر میلان جو دربی شدیدی با اینتر وجود دارد، اما پاولوویچ اطمینان می‌دهد که بدترین آنها را دیده است. او گفت: "من در دربی بلگراد بازی کردم و بلافاصله فهمیدم که چگونه با این فشار کنار بیایم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر