نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بیانیه عجیب باشگاه ترکمن علیه پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه عجیب باشگاه ترکمن علیه پرسپولیس!

ورزش 3/باشگاه آخال ترکمنستان بیانیه عجیبی علیه پرسپولیس منتشر کرده است.
ساعاتی بعد از بازی دوستانه پرسپولیس و آخال ترکمنستان که به نظر می‌رسید برخلاف بازی قبلی حاشیه خاصی نداشته، استوری جنجالی باشگاه ترکمنستانی، تعجب هواداران پرسپولیس را برانگیخت.
در این استوری که با عکسی از این تیم همراه شده، به داوری این بازی دوستانه اعتراض شده و باشگاه ترکمن مدعی شده که در این بازی دو پنالتی برای این تیم اعلام نشده و همچنین گل آنها به اشتباه افساید گرفته شده است.
این در حالی است که شاید کمتر کسی انتظار داشت که قضاوت داوری در یک بازی دوستانه این چنین جنجالی شود اما آخال پیروزی پرسپولیس را زیر سوال برده و نوشته که آنها نمایش بهتری داشتند.
این استوری عجیب را بخوانید:
“می‌خواهیم نمایش هر یک از بازیکنان باشگاه فوتبال آخال را تحسین کنیم، همه در بالاترین سطح بازی کردند! تیم با تمام توان خود به میدان آمد و بازیکنان شخصیت خود را نشان دادند! یک بازی دوستانه را مثل مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خود انجام دادند.

باختیم؟ بله... دو دقیقه قبل از سوت پایان گل خوردیم! یک لحظه بحث‌برانگیز بود که 100% پنالتی به نفع ما باید گرفته می‌شد، دو موقعیت آفساید که در واقع آفساید نبودند... و در آن‌ موقعیت‌ها دو بار گل زدیم... به‌طور کلی بازی خوبی از بچه‌ها بود! مشکلی نیست، به مسیر خود ادامه می‌دهیم! پیروزی‌های ما هنوز در پیش است!!! آخال به پیش!!!"
جالب اینکه باشگاه پرسپولیس گل خود را در دقیقه ۸۰ اعلام کرده اما آخال مدعی است که این گل در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیده است.
باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این استوری جنجالی نداشته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره