نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تن‌هاخ قبل از ۲۰۲۵ اخراج می‌شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ قبل از ۲۰۲۵ اخراج می‌شود!

ورزش 3/کاراگر، ستاره سابق لیورپول، پیش‌بینی کرده است که اریک تن‌هاخ تا نوامبر از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد برکنار خواهد شد.پیش‌بینی بزرگ: تن‌هاخ قبل از ۲۰۲۵ اخراج می‌شود!

 جیمی کاراگر این پیش‌بینی را در برنامه «فن دیبِیت» مطرح کرد و گفت: «تن‌هاخ تا نوامبر برکنار می‌شود. در تعطیلات فیفا دی آنها او را اخراج می‌کنند.»

تن‌هاخ در پایان فصل گذشته تحت فشار قرار گرفت زیرا منچستر یونایتد به رتبه هشتم سقوط کرد که بدترین عملکرد آنها در تاریخ لیگ برتر بود. با این حال، قهرمانی در جام حذفی به او کمک کرد تا موقعیت خود را حفظ کند.

سر جیم راتکلیف، مالک مشترک باشگاه، با چندین جانشین احتمالی مذاکره کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت که تن‌هاخ بهترین گزینه برای هدایت منچستر یونایتد است. سپس قرارداد جدیدی با او امضا شد که تا پایان فصل ۲۶-۲۰۲۵ اعتبار دارد.

در این برنامه، کاراگر گفت: «تن‌هاخ تا نوامبر برکنار می‌شود. بعید می‌دانم او بتواند تفاوت خاصی نسبت به فصل قبل رقم بزند. او در تعطیلات فیفا دی اخراج می‌شود.»

آدام مک‌کولا، هوادار منچستر یونایتد و مجری برنامه، گفت: «ما یا لیگ را می‌بریم یا رود فن نیستلروی تا کریسمس سرمربی ما خواهد بود. یکی از این دو.» کاراگر در پاسخ گفت که احتمال پیش‌بینی دوم بیشتر است.

تیم تن‌هاخ در تور پیش‌فصل خود در ایالات متحده نتایج متفاوتی داشته است. آنها رئال بتیس را شکست دادند، اما به آرسنال و لیورپول باختند.

آنها در سوپرجام مقابل منچسترسیتی قرار خواهند گرفت، جایی که هواداران ممکن است برای اولین بار یوشوا زیرکزی، خرید جدید تیم، را در تیم ببینند. با این حال، لنی یورو، دیگر خرید جدید تیم، به دلیل مصدومیت کف پا که او را تا سه ماه از میادین دور خواهد کرد، در این بازی حضور نخواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید