نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

با تصمیم CAS مدال برنز از ژیمناست آمریکایی گرفته شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با تصمیم CAS مدال برنز از ژیمناست آمریکایی گرفته شد!

ورزش 3/دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعلام کرد که جردن چایلز، ژیمناست آمریکایی، مدال برنز المپیک خود را که در فینال حرکات زمینی زنان کسب کرده بود، از دست خواهد داد.مدال برنز از ژیمناست آمریکایی گرفته شد!

 این دادگاه حکم داد که هیئت داوری مسابقه اشتباه کرده و نباید به درخواست بررسی امتیاز چایلز پاسخ مثبت می‌داد که باعث افزایش امتیاز او و رسیدن به مقام سوم از مقام پنجم شد. این تصمیم به ضرر آنا باربوسو، ژیمناست رومانیایی، بود که به شدت ناراحت شد.

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا از این تصمیم ابراز ناراحتی کرد و نوشت:«ما از این تصمیم دادگاه حکمیت ورزش بسیار ناراحت هستیم. مدال برنز چایلز کاملاً عادلانه بود.»

امتیاز چایلز پس از اعتراض مربی او افزایش یافت. فدراسیون ژیمناستیک رومانی در تاریخ ۷ آگوست درخواست‌هایی را به دادگاه حکمیت ورزش ارسال کرده بود. این فدراسیون اعلام کرد که یکی از این درخواست‌ها مربوط به بررسی امتیاز چایلز بود. 

فدراسیون ژیمناستیک رومانی اعلام کرد:«با آگاهی از تأثیر منفی این تصمیم بر آنا ماریا باربوسو و سابرینا مانکا-وویینا (که هر دو در مسابقه با چایلز شرکت داشتند و در جایگاه بالاتری از او ایستادند)، هدف ما اصلاح اشتباهات داوران و بازگرداندن حقوق ورزشکاران‌مان است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره