نماد آخرین خبر

در بازگشت کین به خانه؛ پیروزی کین مقابل تاتنهام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
در بازگشت کین به خانه؛ پیروزی کین مقابل تاتنهام

ورزش 3/بایرن مونیخ در ادامه نتایج خوبش در پیش‌فصل، با نتیجه ۳-۲ تاتنهام را شکست داد.در بازگشت کین به خانه: پیروزی کین مقابل تاتنهام

ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، در مسابقات پیش‌فصل بسیار امیدوارکننده ظاهر شده و در ادامه روند شکست‌‌ناپذیری‌اش موفق شد تاتنهام را از پیش رو بردارد.

این بازی با گلزنی دژان کولوسفسکی در دقیقه ۱ آغاز شد اما پانزده دقیقه بعد دایوت اوپامکانو توانست بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و سرژ گنابری در دقیقه ۳۱ بازی را ۲-۱ کرد.

بایرنی‌ها لحظاتی پیش از پایان نیمه اول هم موفق شدند یک بار دیگر دروازه تاتنهام را باز کنند. این بار توماس مولر و در دقیقه ۴۴ نام خود را به لیست گلزنان بازی اضافه کرد.

در نیمه دوم تاتنهام هر چقدر تلاش کرد نتوانست از شکست فرار کند و تنها در دقیقه ۶۱ کولوسفسکی یک بار دیگر گلزنی کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.

در این بازی هر دو تیم از ستاره‌های خود در کنار بازیکنان جوان‌شان استفاده کردند. نکته قابل توجه بازی حضور هری کین بود که برای اولین بار در این پیش‌فصل برای بایرن مونیخ به میدان رفت. ستاره انگلیسی باواریایی‌ها در دقیقه ۸۰ به جای یوشوا کیمیش به بازی رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره