نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ساعی: نوکری بچه ها را میکنم، رو سفیدمان کردند

منبع
فارس
بروزرسانی
ساعی: نوکری بچه ها را میکنم، رو سفیدمان کردند

فارس/ رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بچه ها مزد زحماتشان را گرفتند و همه ما را رو‌ سفید کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به پاریس، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو پس از کسب مدال طلای آرین سلیمی، اظهار داشت: الان  میدانم که بدن آرین از مبارزه ای که کرده خورد شده  است. انگشت دست آرین در بازی قبل از فینال آسیب دید و با آن‌ مصدومیت میارزه کرد اما این دردها لذت بخش است.

وی در ادامه افزود: امشب آرین به هرسمتی که بخواهد بخوابد، قطعا بدنش درد خواهد کرد اما این درد شیرین است. من این‌ دردها را لمس کرده ام. آرزویم بود که بچه های ما این سکو‌ را لمس کنند که خدا رو‌ شکر این اتفاق رخ داد.

ساعی در پایان صحبت های خود، گفت: ما فقط نوکری این بچه ها را کردیم و‌آنها مزد زحمات ما و خودشان را گرفتند. من افتخار میکنم که کنار بچه ها نوکری میکنم، از همین جا دست و پای شما را می بوسم. ممنونم که ما را رو سفید کردید. من از بچه ها و‌کادرفنی تشکر میکنم. از همه افرادی که در فدراسیون ما را کمک کردند هم تشکر میکنم. از کیومرث‌ هاشمی وزیر ورزش و‌جوانان که مثل برادر بزرگ ما هستند  و‌همیشه ما را کمک کردند تشکر میکنم. از خسروی وقا رئیس کمیته ملی المپیک‌ هم تشکر میکنم. همه این عزیزان به ما کنک کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان صحبت های خود، اظهار داشت: من در طول دوران قهرمانی، نه برای برد و‌ نه برای باخت خودم‌گریه نکردم، اما برای این بچه ها از ته دل خوشحالی کردم و‌ برای آنها گریه کردم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره