نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اولین واکنش عطیه بعد از رد پیشنهاد پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین واکنش عطیه بعد از رد پیشنهاد پرسپولیس

ورزش 3/ستاره  تازه پیوسته به الاهلی از قبول پیشنهاد این تیم ابراز خوشحالی و البته افتخار می‌کند.
یحیی عطیه‌الله یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود که به گفته مدیرعامل سرخپوشان حتی توافق برای امضای قرارداد با او و باشگاهش نیز انجام شد اما ناگهان و در چرخشی عجیب، او با پیراهن الاهلی قاهره به عنوان خرید جدید این تیم معارفه شد.
یحیی عطیه‌الله مراکشی که به تازگی به الاهلی پیوسته است، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع سرخپوشان مصری تاکید کرد که پوشیدن پیراهن باشگاه "شاخ آفریقا" برای هر بازیکنی افتخار است و او باوجود پیشنهادات فراوان، حتی یک لحظه هم بعد از دریافت پیشنهاد الاهلی صبر نکرده است.
عطیه الله در اظهارات خود به سایت رسمی باشگاه الاهلی اعلام کرد که بعد از تماس مستقیم امیر توفیق، مدیر باشگاه الاهلی، بلافاصله با انتقال به این تیم موافقت کرد و مذاکرات برای رسیدن به توافق خیلی سریع انجام منج ور به امضای قرارداد شد.
وی افزود که به واکنش هواداران به خبر مذاکره و تمجید از او افتخار می کند و از موضع هواداران الاهلی که قبل از پوشیدن پیراهن این تیم از او حمایت کردند بسیار متشکراست و این موضوع در قبول پیشنهاد تاثیر داشته است.
ستاره مراکشی که در لیست گاریدو حضور داشت، عنوان کرد: مطمئناً بعد از اینکه رسماً بازیکن تیم شدم، احساس غرور می‌کنم چون این یک افتخار زرگ است است، من به خوبی قدر الاهلی و آرزوهای هوادارانش را می‌دانم و امیدوارم برای کسب همه عناوین در فصل جدید کمک کنم. حضور بازیکنان مراکشی در سالهای گذشته در الاهلی هم میل من را برای حضور در این تیم بیشتر کرد.


ستاره سمت چپ خط دفاعی الاهلی ادامه داد: در مدت اخیر بیش از یک تقابل مقابل الاهلی انجام دادم و همه بازیکنان را می شناسم و آنها گروهی ممتاز و جزو بهترین بازیکنان آ،ریقا هستند و تلاش می کنم تا به آنها کمک کنم. زمانی که جوان بودم بازی های الاهلی را دنبال می کردم و محمد ابو تریکا را به خوبی می شناسم که او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ الاهلی می دانم و آنچه را که خیلی دوست داشتم عملکرد و نحوه بازی او بود و او مطمئناً یک اسطوره بزرگ باقی خواهد ماند.
پس از ناکامی پرسپولیس در استخدام یحیی عطیه‌الله، باشگاه پرسپولیس حالا با وحید امیری به استقبال هفته اول رقابتهای لیگ برتر خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره