نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رسانه گرجستانی: از امیرحسین زارع انتقام گرفتیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رسانه گرجستانی: از امیرحسین زارع انتقام گرفتیم!

ورزش 3/یک رسانه گرجستانی در مورد لحظه جنجالی نبرد بین گنو پتریاشویلی و امیرحسین زارع گزارشی منتشر کرد.رسانه گرجستانی: از امیرحسین زارع انتقام گرفتیم!

 گنو پتریاشویلی کشتی گیر آزاد گرجستانی در وزن 125 کیلوگرم قهرمان المپیک 2024 پاریس شد و این قهرمانی در حالی به دست آمد که کشتی‌گیر گرجستان با خوشحالی جنجالی، توجهات را به خود جلب کرد.

او بلافاصله بعد از سوت پایان و زمانی که پیروزی اش با نتیجه 10-9 قطعی شد، رو به امیرحسین زارع که روی زمین افتاده بود، خوشحالی معروف به تاج گذاری را انجام داد.

این خوشحالی متعلق به امیرحسین زارع است و او بارها بعد از قهرمانی‌ در آسیا و جهان این حرکت را انجام داده تا به نوعی امضای کارش باشد. به همین دلیل بسیاری انجام این خوشحالی از سوی کشتی‌گیر گرجستانی را عجیب و باورنکردنی دانستند.

با این حال اکنون یک وبسایت گرجستانی در این مورد نوشته که «پتریاشویلی بعد از رقابتهای قهرمانی جهان 2023 منتظر فرصتی بود تا حرکت امیرحسین زارع را تلافی کند.»

در رقابتهای سال 2023 زارع پس از شکست ستاره گرجستانی این حرکت را انجام داد و پتریاشویلی تصور کرد که مخاطب خوشحالی زارع اوست و به همین دلیل از ستاره کشتی ایران کینه به دل گرفت.

البته رقابت بین این دو تمام نشده و به زودی رقابتهای قهرمانی جهان در وزن 125 کیلوگرم، جنگ بین این دو ستاره را دوباره به روی تشک خواهد آورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره