نماد آخرین خبر

اتلتیک بیلبائو بدون نیکو ویلیامز، گلباران شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتلتیک بیلبائو بدون نیکو ویلیامز، گلباران شد

ورزش 3/اتلتیک بیلبائو دیروز در غیاب نیکو ویلیامز و در آخرین بازی تابستانی خود پیش از شروع فصل لالیگا با 4 گل به اشتوتگارت باخت.
 قهرمان کوپا دل ری که فصل پیش رو در لیگ اروپا خواهد بود، پیش فصل خود را با یک دوئل سخت به پایان رساند و بر خلاف تصورات یک شکست سنگین را برابر یکی از نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان متحمل شد. اشتوتگارت، نایب قهرمان بوندسلیگا، شکست دردناکی را در ورزشگاه MHP آرنا به شاگردان ارنستو والورده تحمیل کرد. دو گل در نیمه اول و دو گل دیگر در نیمه دوم باعث شد آلمان ها با نتیجه 4 بر صفر پیروز شوند.
ارنستو والورده در ابتدا یک ترکیب یازده نفره بسیار دور از آن چیزی که در اولین بازی لالیگا خواهیم دید، به میدان فرستاد و این از همان دقایق ابتدایی بر تیم تاثیر گذاشت.
سیلاس و دیمیتروویچ در دقایق 11 و 14 میزبان را پیش انداختند و در نیمه دوم بازهم سیلاس گلزنی کرد تا در دقیقه 49 حساب کار 3-0 شود. در نهایت ولتمید نیز گل چهارم را زد تا کار اتلتیک تمام شود.
والورده در این بازی بهترین بازیکنش یعنی نیکو ویلیامز را در اختیار نداشت چون به او استراحت داده بود. نیکو که شایعات انتقالش به بارسا همچنان شنیده می شود، در بیلبائو ماند و انفرادی تمرین کرد. اولین بازی اتلتیک در لالیگا پنجشنبه شب برابر ختافه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید