نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بیانیه مهم پرسپولیس در مورد دو خرید باقی مانده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه مهم پرسپولیس در مورد دو خرید باقی مانده

ورزش 3/چهار روز به شروع لیگ مانده، پاسخ ما را بدهید. بیانیه مهم پرسپولیس در مورد دو خرید باقی مانده!باشگاه پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر با انتشار بیانیه مهم در مورد دو سهمیه خارجی خود اعلام موضع کرد.بیانیه مهم پرسپولیس در مورد دو خرید باقی مانده!

 در آستانه شروع لیگ برتر، هنوز تکلیف سهمیه نبیل باهویی و وحدت حنانوف که فصل گذشته به حدنصاب ۶۰ درصد بازی برای پرسپولیس نرسیدند، مشخص نیست.

باشگاه پرسپولیس که از جذب بازیکن خارجی هم ناکام مانده، حالا توپ را در زمین سازمان لیگ انداخته و میگوید تعلل این نهاد در اعلام وضعیت سهمیه خارجی پرسپولیس، کار را برای آنها پیچیده کرده است.

پرسپولیس در این بیانیه موضع خود را با زبان کنایه و اتهام نیز همراه کرده و مدعی شده که «یک شبه در حال مقدمه چینی» برای سلب سهمیه خارجی از این باشکاه هستند.

بیانیه را بخوانید:

* شش بازیکن خارجی حق ماست

در پاسخ به سوالات مکرر و به جای رسانه‌های محترم و هواداران عزیز در ارتباط با سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس به اطلاع می‌رساند؛ این باشگاه با توجه به مستندات و استدلال‌های قانونی، خود را محق به استفاده از هر ۶ سهمیه بازیکن خارجی می‌داند. با این وجود بدیهی است با توجه به نامه‌نگاری سازمان لیگ و کارگروه تخصصی ناظر بر قرارداد‌ها در راستای درخواست مستندات، اعلام نظر قطعی و رسمی باید از سوی ایشان صورت بگیرد.

* چهار روز به لیگ مانده؛ پاسخی نگرفتیم

در این ارتباط با توجه به این که فقط ۴ روز به شروع مسابقات فصل باقی است، بعضا ابراز تردید می‌کنند؛ چگونه ممکن است باشگاه در این ارتباط پاسخ رسمی دریافت نکرده باشد ولی سازمان لیگ تایید خواهد کرد ما در باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر اعلام نظر نهایی هستیم.

* نقل و انتقالات ما در گروی پاسخ شماست 

در ارتباط با این موضوع، طبیعی است که سیاست‌گذاری باشگاه برای تکمیل نقل و انتقالات با توجه به نتایج نشست اخیر مدیرعامل و سرمربی که متاثر از عملکرد بسیار خوب بازیکنان بوده، در گرو این موضوع نیز خواهد بود.

* بوی مقدمه‌چینی می‌آید!

همچنین متاسفیم که در این ارتباط بعد از اعمال فشارهایی که از سوی بعضی باشگاه‌ها در غالب نامه‌نگاری، بیانیه و جهت‌دهی به جریان‌های هواداری در فضای مجازی تا در ورودی فدراسیون صورت گرفت از امروز (یک‌شنبه) شاهد جوسازی‌ها و مقدمه‌چینی‌های رسانه‌‌ای بوده‌ایم که از آن‌ها بوی تلاش برای سلب حقوق قانونی پرسپولیس یا کسب امتیازات ویژه و خاص به استشمام می‌رسد.

* زمان ارزشمندی از دست رفته اما…

هرچند زمان ارزشمندی از دست رفته است ولی با توجه به حرکت باشگاه پرسپولیس در مسیر قانون همچنان منتظر اعلام رسمی کارگروه هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره