نماد آخرین خبر

ولاسکو خبر داد؛ احتمال بازنشستگی و توقف!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ولاسکو خبر داد؛ احتمال بازنشستگی و توقف!

ورزش 3/ولاسکو، سرمربی تیم ملی زنان ایتالیا، پس از قهرمانی در المپیک پاریس، به احتمال بازنشستگی‌اش از حرفه مربی‌گری اشاره کرد.ولاسکو خبر داد: احتمال بازنشستگی و توقف!

تیم ملی زنان ایتالیا در آخرین روز المپیک پاریس، موفق شد مدال طلای این مسابقات را به دست بیاورد.

خولیو ولاسکو پس از این پیروزی تاریخی گفت:«این برد باعث رشد و پیشرفت کل والیبال زنان خواهد شد. ما هنوز به طور کامل درک نکرده‌ایم که چه کاری انجام داده‌ایم. این یک ماجراجویی فوق‌العاده بود و در فینال بهترین بازی خود را انجام دادیم.» او افزود:«این موفقیت نقطه به نقطه و توپ به توپ ساخته شد. برای تحمل فشار پس از سه هفته اردو، نیاز به یک تیم بزرگ داشتیم. این پیروزی به پیشرفت والیبال زنان در ایتالیا که به اندازه فوتبال مردان ارزش دارد، کمک بزرگی خواهد کرد. معمولاً یک المپیک در چهار سال آماده می‌شود، اما ما با تیم خود در چهار ماه این کار را انجام دادیم و عالی بود!»

ولاسکو درباره آینده گفت:«لس‌آنجلس؟ فکر کردن به آن خیلی زود است، هم به این دلیل که تازه طلا را برده‌ایم و هم به این دلیل که من دیگر جوان نیستم. شاید اکنون زمان مناسبی برای بازنشستگی باشد، نمی‌دانم، فقط می‌دانم که هفته آینده هیچکس نمی‌تواند با من تماس بگیرد.» 

او این پیروزی را به دو نفر که دیگر در میان ما نیستند، تقدیم کرد:«جوزپه بروسی، که همیشه مرا تحت فشار قرار می‌داد تا اینجا باشم و از این پیروزی بسیار خوشحال می‌شد. لئو نووی هم خیلی به من کمک کرد. مطمئنم که هر دو امروز اینجا بودند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره