نماد آخرین خبر

از غیبت مایوس کننده قلعه نویی و مورایس تا توقع جالب نکونام!

منبع
فارس
بروزرسانی
از غیبت مایوس کننده قلعه نویی و مورایس تا توقع جالب نکونام!

فارس/مراسم جشن برترین های فوتبال کشور یکشنبه عصر در غیاب سرمربی تیم ملی و سرمربیان دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد.
جشن برترین های فوتبال کشور بعد از 4 سال یکشنبه عصر در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. جشنی خلاصه و مفید که تلاش شده بود با کمترین حاشیه برگزار شود. سازمان لیگ فوتبال ایران ظاهرا خود را برای پذیرایی از 700 میهمان آماده کرده بود اما به هزار و یک دلیل بخش اعظم صندلی های سالن بزرگ ومجلل برج میلاد خالی ماند.

شاید برگزاری مراسم در یک روز فوق العاده گرم ابتدای هفته دلیلی شد تا بسیاری از میهمانان عادی و معمولی هم به این جشن نیایند! با این حال چیزی که شاید بیش از همه در این جشن توی ذوق زد غیبت امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بود!سرمربی تیم ملی که به جشن دعوت شده بود در این مراسم در کمال شگفتی شرکت نکرد! در حالیکه سرمربی تیم ملی خودش سال ها در لیگ برتر فوتبال کشورمان فعالیت کرده و حداقل به خاطر افتخارات گذشته خودش هم که شده باید درجشن برترین ها حاضر می شد!

دومین مربی که غیبتش در این جشن فوتبالی به چشم آمد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بود مربی که برای سومین فصل پیاپی هدایت زردپوشان فوتبال ایران را برعهده دارد در کمال تعجب در سالن حاضر نشد و نزدیکان باشگاه مدعی شدند که او سرما خورده بود! بر فرض که مورایس سرمربی رومانتیک! سپاهان به دلیل بیماری سخت! سرماخوردگی نتوانسته به تهران سفر کند چرا هیچ مدیری از باشگاه بزرگ و پرهوادار سپاهان به جشن برترین ها نیامد آن هم در حالیکه در بخش لیگ برتر آقایان حداقل 2 جایزه متعلق به باشگاه سپاهان بود!
 آقای گل لیگ شهریار مغانلو که به تیم کلبا امارات رفته بود و کسی نبود جایزه اش را بگیرد جز کارمند وظیفه شناس و فوتبالی باشگاه سپاهان! پدیده فصل هم محمد جواد حسین نژاد از تیم سپاهان بود که او هم به یک تیم روسی پیوسته است و در زمان اعلام نامش فردی به جز همان کارمند وظیفه شناس در سالن نبود تا جایزه جوان اول فوتبال کشور را دریافت کند.واقعا مدیرعامل باشگاه سپاهان آنقدر سرش شلوغ بود که نتوانسته بود به جشن بیاید و کارهای مهم تراز حضور در جشن فوتبالی ها داشت؟حیف است که باشگاهی مثل سپاهان که هواداران بسیاری دارد اینگونه به جشن فوتبالی ها بی اعتنایی می کند و هیچ مدیری هم به جشن نمی فرستد تا حداقل جایزه ها را تحویل بگیرد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم حکایت جالبی داشت برترین تیم فصل که با گل مشکوک به آفساید قهرمان شد به جشن نیامد و شاید او حوصله حضور در جشن را نداشت تا محمود خوردبین دوست داشتنی و از فوتبالیست های سال های دور و محبوب جایزه سرخپوشان را دریافت کند.اوسمار ویرا سرمربی برزیلی هم که برترین مربی فصل فوتبال کشورمان شده بود به بوریرام تایلند رفت تا با ارسال ویدئویی خوشحالی اش را از انتخابش به عنوان برترین مربی فصل ابراز کند.غیبت سرمربی استقلال در این جشن حکایتی دیگر داشت! جواد نکونام نه بخاطر سرما خوردگی غایب بود نه دوری راه! بلکه او انتظار داشت به دلیل تداوم حضورش در استقلال در 30 هفته لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی به عنوان برترین سرمربی فصل انتخاب شود! نزدیکانش مدعی بودند که اوسمار فقط نیم فصل در لیگ برتر مربیگری کرده ولی نکونام یک فصل تمام تیمش روند تاثب و کم نوسانی را داشته است.
به این ترتیب شاید بتوان گفت غیبت نکونام یک نوع قهر لطیف! محسوب می شد.

با این حال در این جشن حضور چهره ها و ستاره های سال های دور فوتبال ما مثل حسن روشن، محمود خوردبین، بهتاش فریبا و ... گرما بخش جشنی بود که می توانست با حضور اهالی فوتبال و سرمربیان و مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری با شکوه تر برگزار شود. به هر حال جشن برترین ها هرچه بود به پایان رسید و تیم ها خود را برای حضور در رقابتی نفسگیر و سخت در لیگ برتر بیست و چهارم آماده می کنند و مسابقات هفته نخست همین پنجشنه و جمعه آغاز می شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره