نماد آخرین خبر

رودیگر خانه‌‌اش را به بازیکن بدشانس رئال مادرید تعارف زد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
رودیگر خانه‌‌اش را به بازیکن بدشانس رئال مادرید تعارف زد

تسنیم/مدافع آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید برای کم کردن درد و غم هم‌تیمی جوان و بدشانس خود از او حمایت کرد.
تمرینات هفته گذشته برای بازیکنان رئال مادرید با یک اتفاق تلخ همراه بود که حال و هوای آنها را تحت تأثیر قرار داد. خوان مارتینس پدیده 16 ساله مادریدی‌ها که به تازگی از اردوی پیش فصل آمریکا به اسپانیا برگشته بود، رباط صلیبی پاره کرد، مصدومیتی که او را ناگزیر زیر تیغ جراحان خواهد برد و حداقل 6 تا 7 هفته خانه‌نشین می‌کند. این حادثه درست در مقطعی از دوران بازیگری بازیکن جوان کهکشانی‌ها رخ داد که او با سرعت داشت پله‌های ترقی را طی می‌کرد.
پارگی رباط صلیبی یکی از بدترین شکل‌های مصدومیت برای ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست‌هاست و به همین دلیل اغلب اوقات وقتی بازیکنی دچار آن می‌شود، هم‌تیمی‌هایش سعی می‌‌کنند تا به او دلداری دهند. در مورد خوان مارتینس هم به محض مصدوم شدن او تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید که خودش فصل گذشته درست در چنین روزهای دچار پارگی رباط صلیبی شد، متوجه وخامت اوضاع شد و خیلی سریع پزشکان تیم را خبر کرد. با تأیید نوع مصدومیت مارتینس، سایر بازیکنان رئال مادرید نیز سعی در روحیه دادن به هم‌تیمی بدشانس خود داشتند.
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تازه وارد کهکشانی‌‌ها به مارتینس گفت که مطمئن باشد آن دو کنار هم در زمین فوتبال بازی خواهند کرد. در آن بین مدافع آلمانی تیم، آنتونیو رودیگر برای کمک به مارتینس پا را فراتر گذاشت و خانه‌اش را به هم‌تیمی جوان خود تعارف زد تا مجبور نباشد به خوابگاه مجموع تمرینی رئال مادرید برگردد. او حتی برنامه سفر خانوادگی‌اش را لغو کرد تا بتواند از مارتینس مراقبت کند.
ارتباط خوب میان بازیکنان رئال مادرید یکی از مواردی است که رسانه‌های اسپانیایی به عنوان نقطه قوت تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به آن اشاره دارند و مربی ایتالیایی نیز آن را یکی از دلایل اصلی موفقیت تیمش عنوان کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره