نماد آخرین خبر

نگرانی در منچستر؛ زمان دادگاه سیتی مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نگرانی در منچستر؛ زمان دادگاه سیتی مشخص شد

ورزش 3/زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی مشخص شد.
 منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در چند سال اخیر به قدرت بلامنازع در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است. آنها فصل گذشته موفق شدند رکورد منچستریونایتد را بشکنند و برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرند.
اما چند ماه قبل بود که اتهاماتی به صورت جدی به این باشگاه وارد شد. لیگ برتر اعلام کرد که آنها در ۱۱۵ مورد قانون فرپلی مالی را نقض کرده‌اند و در صورتی که این موضوع اثبات شود با جریمه‌های سنگین از جمله کسر امتیاز و بازپس‌گیری جام قهرمانی و حتی سقوط به دسته پایین‌تر روبرو خواهند بود.
حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده است که قرار است جلسه رسیدگی به این اتهامات در بازه زمانی بین اواسط تا اواخر ماه سپتامبر (اواخر شهریور تا اوایل ماه مهر) برگزار شود تا مدیران و حتی کادر فنی و بازیکنان این باشگاه با نگرانی خاصی منتظر زمان برگزاری این جلسه باشند.
انتظار می‌رود که برگزاری جلسات این دادگاه حداقل ۱۰ هفته به طول بکشد. مدیران سیتی در طول این مدت همیشه چنین اتهاماتی را رد کرده و آنها را کذب خوانده‌اند اما باید دید که نظر قاضی و هیئت رسیدگی به این پرونده مهم و سرنوشت‌ساز چه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره