نماد آخرین خبر

هدیه ویژه یامال برای هوادار بارسلونا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدیه ویژه یامال برای هوادار بارسلونا

ورزش 3/ لامین یامال با دیدن درخواست یک کودک هوادار بارسلونا تصمیم گرفت پیراهنش را به او اهدا کند.
 بارسلونا پس از برگزاری تور پیش فصل در کشور آمریکا از چند روز قبل به اسپانیا برگشت تا تمریناتش را در آستانه آغاز رقابت‌های لالیگا ادامه دهد و شب گذشته در دیدار دوستانه در جام خوان گامپر روبه‌روی موناکو به میدان رفت و با سه گل در این بازی شکست خورد.
یامال در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت اما در دقیقه ۶۸ به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین روبرت لواندوفسکی وارد زمین شد، هرچند در ادامه نتوانست کمکی برای فرار از شکست به بارسلونا بکند و در انجام این کار ناکام بود اما حرکتی که پس از سوت پایان بازی انجام داد توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
این بازیکن جوان متوجه شد که یکی از کودکانی که برای حمایت از بارسلونا راهی ورزشگاه شده بود، پلاکاردی در دست دارد که خودش روی آن نوشته و از او خواسته است که پیراهنش را پس از پایان بازی به او اهدا کند و بلافاصله به سمت سکوها رفت که این کار را انجام دهد.


یامال پیراهنش را به یکی از ماموران داد و به او گفت که می‌خواهد این لباس حتما به دست آن کودک برسد و نیروهای امنیتی این کار را برای او انجام دادند تا هدیه این ستاره جوان ۱۷ ساله به دست طرفدار کم سن و سالش رسیده باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره