نماد آخرین خبر

بزرگترین بازی روانی فوتبال ایران با بیرانوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بزرگترین بازی روانی فوتبال ایران با بیرانوند!

ورزش 3/یکی از داغ‌ترین و جنجالی‌ترین انتقال این فصل در نهایت به نام علیرضا بیرانوند شد.
  شماره یک تیم ملی که فصل گذشته علیرغم ادامه حضور در پرسپولیس تمام اخبار مربوط به پنجره تابستانی را به نام خود کرده بود، در نهایت این فصل ماجراجویی جدیدی را استارت زد.
با این حال جدایی علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد بلافاصله با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد و این باشگاه ضمن شکایت از گلر جدا شده خود، در انتظار تعیین تکلیف این پرونده از سوی کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. پرونده‌ای که باشگاه پرسپولیس مدعی است برای آن لایحه‌ای بیش از 40 صفحه به کمیته ارائه کرده و بیرانوند هم در آخرین ساعات باقی مانده از دفاع، لایحه خود را تقدیم کرد.
هرچند باشگاه پرسپولیس مدعی شد که در صورت پیروزی در این پرونده، ضمن محروم کردن بیرانوند و دریافت غرامت، نتایج رقیب را نیز برابر رقبا با حساب سه هیچ بازنده شکل خواهد داد اما این ادعا خیلی زود از سوی وکلای حقوقی – ورزشی و همچنین باشگاه تراکتور رد شد.
با این حال اکنون در فاصله کمتر از 72 ساعت از اولین بازی تراکتور که قرار است در رفسنجان برابر مس قرار گیرد، علامت سوال و ابهام بزرگ در خصوص وضعیت دروازه این تیم است. اینکه آیا باشگاه تراکتور به طور کامل از انتقال بدون دردسر علیرضا بیرانوند اطمینان دارد و او را درون دروازه قرار خواهد داد یا تصمیم دیگری در این خصوص خواهد گرفت.
دراگان اسکوچیچ که اکنون علاوه بر علیرضا بیرانوند، احسان مرادیان را نیز در اردوی خود دارد، ساعاتی پیش مجوز بازگشت حسین پورحمیدی را نیز به تمرینات تیمش صادر کرد تا آنها با اطمینان خاطر بابت هر اتفاقی، آماده تقابل با حریف خود در هفته اول باشند.
شماره یک ملی‌پوش تراکتور نیز فارغ از حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر و در تمرینات این تیم ژست‌های روحیه بخشی گرفته و نشان داده که همانند گذشته که با حواشی بیگانه نیست، خود را مهیای یک ماجراجویی بزرگ کرده است. البته بعید به نظر می‌رسد که تراکتور در اولین بازی فصل از حضور علیرضا بیرانوند بهره نبرد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد که آنها تمامی جوانب رای احتمالی را سنجیده و نسبت به این موضوع که هیچ حکمی نمی‌تواند نتیجه این تیم را تحت تاثیر قرار دهد، به دنبال رونمایی از بمب نقل و انتقالاتی خود در رفسنجان خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره