نماد آخرین خبر

آزمایش داور و کمک داور وی‌ای‌آر پرسپولیس و استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آزمایش داور و کمک داور وی‌ای‌آر پرسپولیس و استقلال

ورزش 3/یکی از نفرات تیم‌های داوری وی‌ای‌آر در بازی‌های استقلال و پرسپولیس روز شنبه تست شده بودند.
مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حالی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 25 و 26 مرداد برگزار خواهد شد که کمیته داوران تصمیم گرفته تا تکنولوژی کمک داور ویدئویی را برای دو مسابقه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و استقلال برابر شمس‌آذر قزوین مورد استفاده قرار بدهد.
پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود که یکی از دو نفر در تیم وی‌ای‌آر این مسابقه، روز شنبه در تست دستگاه جدید حاضر شده بود.

حسین زیاری برای دومین بار در این هفته به اراک خواهد رفت تا در کنار بنیادی‌فر تیم داوری وی‌ای‌آر را برای دیدار پرسپولیس و ذوب تشکیل بدهد.
حسین زیاری در حالی موعود بنیادی‌فر را در اتاق وی‌ای‌آر برای دیدار پرسپولیس و ذوب کمک می‌کند که روز شنبه همین هفته در اراک حضور یافت و دیدار تدارکاتی بین دو تیم از آکادمی باشگاه آلومینیوم را در کنار کوپال ناظمی قضاوت کرد.


کوپال ناظمی پس از داوری وی‌ای‌آر در مسابقه تدارکاتی روز شنبه در اراک، حالا باید در نخستین مسابقه لیگ برتری استقلال برابر شمس‌آذر در قزوین، این مسئولیت را برعهده داشته باشد.
کوپال ناظمی هم که روز شنبه در اراک داور وی‌ای‌آر برای یک مسابقه تدارکاتی بود، با نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، به‌عنوان داور وی‌ای‌آر در مسابقه شمس‌آذر و استقلال انتخاب شده است.
کمیته داوران سعی کرد برای دو مسابقه پرسپولیس و استقلال در هفته اول، داورانی را در اتاق وی‌ای‌آر قرار بدهد که آشنایی نسبی و اولیه با این تکنولوژی را داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره