نماد آخرین خبر

سرمایه‌گذاری روی ورزش بانوان، یک ضرورت ملی

منبع
طرفداري
بروزرسانی
سرمایه‌گذاری روی ورزش بانوان، یک ضرورت ملی

طرفداری/فراکسیون زنان مجلس بر حمایت از ورزش بانوان تاکید کرد.
فراکسیون زنان و خانواده مجلس در پیامی ضمن تبریک به کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس تاکید کردند که حمایت بیشتر از ورزش بانوان نتیجه‌ باشکوهی را در میادین بین‌المللی برای کشور رقم خواهد زد و شایستگی‌های ورزش بانوان ایران را در بزرگ‌ترین رویدادهای ورزش قهرمانی جهان به منصه‌ ظهور می‌رساند.
متن پیام فراکسیون زنان و خانواده مجلس در پی افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در المپیک 2024 پاریس به این شرح است: « بسم الله الرحمن الرحیم . عرصه‌ رقابت‌ها و مسابقات دیدنی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با درخشش ورزشکاران ایرانی به ویژه در رشته‌های کشتی و تکواندو نشان از توانمندی‌های کاروان ورزشی کشورمان دارد.
در این میان موفقیت‌های دختران ایران زمین، خانم ها «ناهید کیانی» تاریخ ساز کشورمان در کسب مدال نقره و «مبینا نعمت زاده» دیگر تکواندوکار ارزنده کشورمان با کسب مدال برنز به نقطه قوت ورزش ایران اسلامی تبدیل شد تا در پرتو این افتخارات، دل مردم عزیزمان شاد شود.
قطعا حمایت بیشتر از ورزش بانوان نتیجه‌ این‌چنین باشکوهی را در میادین بین‌المللی برای کشور عزیزمان رقم خواهد زد و شایستگی‌های ورزش بانوان ایران را در بزرگ‌ترین رویدادهای ورزش قهرمانی جهان به منصه‌ ظهور برساند.
در سایه الطاف الهی به نام‌آوران مدال طلای المپیک آقایان «سعید اسماعیلی» و «محمد هادی ساروی» در کشتی و «آرین سلیمی» در تکواندو و مدال آوران نقره آقایان «مهران برخورداری» در تکواندو و «امیرحسین زارع»، «حسن یزدانی» و «رحمان عموزاد» در کشتی آزاد و «علیرضا مهمدی» در کشتی فرنگی همچنین مدال آوران برنز آقایان «امین میرزازاده» در کشتی فرنگی و «امیرعلی آذر پیرا» در کشتی آزاد همگی خوش درخشیدند.

خداوند را به سبب این غیرت‌ورزی ورزشکاران پرتلاش‌مان که برای سربلندی ایران اسلامی و بالا رفتن پرچم پرافتخار کشورمان و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، شکر می‌کنیم.
فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این افتخارآفرینی‌ها و تقدیر از ورزشکاران عزیز و خانواده عزیزشان، مربیان پر تلاش و کادر فنی، سرپرست و مسئولان زحمتکش فدراسیون‌ها بویژه دو فدراسیون سربلند تکواندو و کشتی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همچنین ملت غیور ایران سربلند، از خداوند متعال استمرار این پیروزی‌های مقتدرانه و افتخارآفرینی‌های بیشتر در کسب مدال‌های خوش رنگ و بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط ورزشکاران عزیز را در میادین بین‌المللی مسالت دارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید