نماد آخرین خبر

ماجرای استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ماجرای استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی

ایسنا/در شرایطی که برخی خبرها از استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی حکایت دارد،‌ خبرنگار ایسنا مطلع شده است که استعفایی از جانب او به فدراسیون ارائه نشده است.
ساعتی پیش برخی سایت‌ها، خبری مبنی بر استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی پس از نتایج درخشان این تیم در المپیک پاریس منتشر کردند.
این خبر در حالی منتشر شده که خبرنگار ایسنا از منابع موثق در فدراسیون کشتی مطلع شد که رنگرز تاکنون هیچ استعفایی به فدراسیون کشتی ارائه نکرده است.
بدون شک فدراسیون کشتی با توجه به نتایج درخشان حسن رنگرز در رویدادهای مختلف و مخصوصا در المپیک پاریس علاقمند به ادامه همکاری با این مربی کارکشته است اما از سوی دیگر سابقه علیرضا دبیر در پذیرش فوری استعفای پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد که اتفاقا دوستی بسیار نزدیکی با رییس فدراسیون داشت، این نگرانی را برای کشتی دوستان بوجود آورده که در صورت انجام این عمل، دبیر نیز بدون هیچ شک و تردیدی آن را قبول خواهد کرد.

قطعا در چنین شرایطی که کشتی فرنگی در مسیر درست خود قرار گرفته و شاهد معرفی نسلی جوان و افتخارآفرین در این رشته هستیم، کشتی دوستان خواستار ادامه فعالیت رنگرز در تیم ملی خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره