نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رسمی: تراکتور - پرسپولیس با داور ویدیویی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رسمی: تراکتور - پرسپولیس با داور ویدیویی!

ورزش 3/رییس فدراسیون از استقرار داور ویدیویی در ورزشگاه یادگارامام خبر داد.
در حالی که استفاده از وی ای ار در بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن قطعی شده، مهدی تاج اعلام کرد که یک دستگاه از این تکنولوژی در ورزشگاه یادگار امام نیز مستقر خواهد شد تا برای بازی حساس تراکتور - پرسپولیس مورد استفاده قرار بگیرد.  
او درباره وضعیت ورزشگاه یادگارامام گفت: موتورخانه، VVIP و چمن شرایط خوبی داشتند و اتاق VAR فقط یک مشکل دارد. من با دوستان صحبت کردم و امروز صبح هم جلسه‌ای داشتیم. مشکل اصلی این است که پیش‌بینی شده کابل ممکن است دچار اشکال شود. فاصله کابل زیاد است. دنبا این هستند که به سرعت شرایط را برای بازی هفته دوم مهیا کنند. آن بازی حتما با VAR انجام می‌شود، اما جا و امکانات را باید درست کنند. سرعت عمل اداره کل واقعا عالی است.
تاج در پاسخ به این سوال که آیا داور ویدیوی در این بازی وجود خواهد داشت؟ عنوان کرد: بله، با VAR انجام می‌شود. من همه چیز را خوب دیدم. تمها مسئله‌ گیت است که اگر آماده نشود، بازی هفته بعد با پرسپولیس بدون تماشاگر است.
وی درباره تماشاگران هم گفت: بازی پرشوری است و خودمان دل‌مان می‌خواهد با تماشاگر باشد، ولی مشروط بر اینکه باشگاه نیروهای آموزش دیده را آماده کند تا هر فرد روی صندلی خودش بنشانند. اگر گیت‌ها آماده شود، بازی‌ها هم با تماشاچی است و هم با VAR.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره