نماد آخرین خبر

الساندرو باستونی: در اینتر بسیار خوشحالم؛ دوست دارم به مصاف رئال مادرید برویم

منبع
طرفداري
بروزرسانی
الساندرو باستونی: در اینتر بسیار خوشحالم؛ دوست دارم به مصاف رئال مادرید برویم

طرفداری/الساندرو باستونی می‌گوید تکرار قهرمانی در سری آ برایش راضی کننده خواهد بود در حالی که دوست دارد در فصل پیش رو مقابل رئال مادرید بازی کند. 
الساندرو باستونی در آستانه شروع فصل جدید سری آ با اسپورت مدیاسِت مصاحبه‌ای انجام داده‌است:
 سرمربی هر روز به ما یادآوری می‌کند تکرار قهرمانی از رسیدن به آن سخت‌تر است. همه ما باید یک قدم رو به جلو برداریم، حتی از نظر ذهنی، تا به طور کامل آنچه سال گذشته اتفاق افتاد را فراموش کنیم. تنها در این صورت می‌توانیم فصل قبل که در آن بی نقص بودیم را تکرار کنیم. ما اشتیاق زیادی برای شروع دوباره داریم.
 اهمیت دست نخورده باقی ماندن تیم فصل قبل؟ فکر می‌کنم این موضوع بسیار مهم است، من افتخار و شانس این را دارم که بخشی از آن باشم. جا برای پیشرفت؟ هنوز باید از نظر رهبری کردن تیم بهتر شوم، باید نمونه‌ای برای هم تیمی‌هایم در داخل و خارج از زمین باشم.
 انتخاب دو رقیب جدی در سری آ؟ دو انتخاب کار دشواری است، ما از بازار نقل و انتقالات می‌بینیم که رقبا بازیکنان مهمی را جذب می‌کنند. فصلی غیر قابل پیش‌بینی و دشواری خواهد بود، ما باید یک قدم بسیار بلند برداریم تا کاری را که سال گذشته انجام دادیم تکرار کنیم.
دوست دارم با رئال مادرید مواجه شویم

 مارک کردن و مهار کدام بازیکن در سری آ بهترین چالش است؟ بازیکنان زیادی هستند. از پولیتانو تا ولاهوویچ. اما بیشتر از بازیکنان، این سیستم‌ها و سازمان بازی هستند که تیم مقابل را در مشکل قرار می‌دهند، همه تیم ها در حال رشد هستند. در اروپا؟ دوست دارم با رئال مادرید مواجه شویم. 
 چگونگی تغییر ذهنیت در لیگ قهرمانان؟ عیب ما در سال گذشته، لیگ قهرمانان اروپا بود، شاید پیروزی در بازی رفت مقابل اتلتیکو مادرید خیال ما را بابت صعود راحت کرد. ما باید در هر مسابقه روحیه مناسبی داشته باشیم، بازیکنان مهمی از نظر ذهنیتی به جمع ما اضافه شده‌اند و بنابراین برای امسال مطمئن هستیم.
در اینتر بسیار خوشحالم
 ماندن برای همیشه در اینتر؟ قدردانی از سوی دیگران همیشه خوب است. اما وقتی در جایی خوشحال هستید و همه شما را دوست دارند و به خاطر عملکردتان از شما قدردانی می‌کنند، هرگز مجبور نیستید آنجا را ترک کنید. من اینجا در اینتر دقیقاً چنین احساسی دارم، در این خانواده بزرگ احساس مهم بودن می‌کنم و نمی‌ترسم بگویم که در اینتر بسیار خوشحالم.
 در پایان فصل پیش رو چه دستاوردی راضی کننده‌ است؟ اگر دوباره قهرمان سری آ شویم. درباره لیگ قهرمانان نمی‌خواهم قولی بدهم، اما باید پیشرفت کنیم. بنابراین اگر پشیمانی نداشته باشیم، خوشحال خواهم شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره