نماد آخرین خبر

اعتراض طرفداران چلسی به انتخاب داور منفور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراض طرفداران چلسی به انتخاب داور منفور!

ورزش 3/طرفداران چلسی نسبت به انتخاب آنتونی تیلور به عنوان داور بازی مقابل منچسترسیتی اعتراض کرده‌اند.
آنتونی تیلور به عنوان داور بازی اولین بازی چلسی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی منصوب شد. این بازی روز یکشنبه در استمفوردبریج برگزار می‌شود.
تیلور که در ماه‌های اخیر چهره‌ای بحث‌برانگیز بوده، قضاوت این دیدار پرمخاطب بین دو تیم مطرح برتر لیگ برتر را قضاوت خواهد کرد.
عملکرد داوری او به ویژه به دلیل چندین اشتباه بزرگی که مرتکب شده بود، در یک سال گذشته با انتقاداتی مواجه شد. یک اشتباه قابل توجه او در نوامبر گذشته در جریان بازی ولورهمپتون و نیوکسل یونایتد رخ داد.

تیلور بعد از اینکه هوانگ هی چان به خطای احتمالی فابیان شار اعتراض کرد، یک پنالتی به نفع نیوکسل گرفت.

تکرار این صحنه نشان داد هوانگ با تکل بازیکن حریف متوقف نشده و VAR تصمیم داور را رد نکرد. کالوم ویلسون این پنالتی را به ثمر رساند و به تساوی 2-2 منجر شد.
تیلور همچنین برای اعلام خطای پنالتی مارک کوکوریا روی ارلینگ هالند، با وجود اینکه تصاویر تکراری نشان می‌داد هر دو بازیکن پیراهن یکدیگر را گرفته بودند، به شدت مورد اعتراض هواداران چلسی قرار گرفت.
انتخاب او به عنوان داور بازی مهم چلسی و سیتی واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت و هواداران چلسی امیدوارند حضور تیلور روی شانس آن‌ها برای کسب پیروزی تاثیر نگذارد، به خصوص که از سال 2021 تاکنون منچسترسیتی را شکست نداده‌اند.
گری بسویک و آدام نون کمک داوران تیلور خواهند بود و دارن انگلستان داور چهارم خواهد بود. همچنین مایکل سالزبری به عنوان داور VAR انتخاب شده و دن کوک هم دستیار او خواهد بود‌.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره