نماد آخرین خبر

کری کاپیتان آتالانتا: هیچ ترسی از رئال نداریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کری کاپیتان آتالانتا: هیچ ترسی از رئال نداریم

ورزش 3/مارتن دی‌رون، کاپیتان آتالانتا، می‌گوید آن‌ها هیچ ترسی از رئال مادرید ندارند و بهترین عملکرد خود را در سوپرجام اروپا نشان خواهند داد.
آتالانتا به عنوان یکی از تیم‌های شگفت انگیز فصل گذشته فوتبال اروپا یک فینال مهم دیگر را پیش رو دارد.
پس از شکست در فینال جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس، در فینال لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن به برتری رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

چهارشنبه شب قهرمان لیگ اروپا باید به مصاف رئال مادرید به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ برود. مارتن دی‌رون، بازیکن آتالانتا، می‌‌گوید آن‌ها ترسی از حریف خود ندارند. صحبت‌های این بازیکن در آستانه بازی مقابل رئال را می‌خوانید:
تو در 24 می 2021 مقابل مادرید بازی کردی. چه چیزی از آن بازی به خاطر داری؟ چه احساسی دارد؟

من آن بازی را به خوبی به یاد دارم. پس از همه‌گیری کرونا بود‌. اکنون ما تا اینجا پیش رفته‌ایم و مفتخریم که با بهترین تیم جهان روبرو هستیم. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و هیچ ترسی از حریف نداریم.
با وجود مصدومیت، توانستی در فینال بازی کنی. چه پیامی برای هم تیمی‌های خود داری؟
ترجیح می‌دهم در زمین باشم تا اینکه در کنار زمین بازی را تماشا کنم. این یک بازی است که به حداکثر آمادگی نیاز دارد و ما انگیزه زیادی داریم. از زمانی که قهرمان لیگ اروپا شدیم، می.دانستیم که مقابل مادرید بازی خواهیم کرد. اگر به خودمان اعتقاد نداشته باشیم، حتی ارزش ندارد که به زمین برویم و بازی کنیم. ما می‌توانیم برای هر تیمی مشکل ایجاد کنیم، اما باید بهترین نسخه از خودمان را نشان دهیم.
به عنوان کاپیتان، چگونه با بازیکنانی که رفته‌اند در رختکن دست و پنجه نرم می‌کنید؟
ما همیشه به عنوان یک تیم وحدت زیادی نشان داده‌ایم. بازیکنانی هستند که برای مدت طولانی اینجا هستند. آن‌ها برای مدت طولانی همراه ما بودند. حیف است که این همه بازیکن را از دست بدهیم. حضور در اینجا برای همه باعث افتخار بود، اما هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. ما به زمین خواهیم رفت و همه چیز را برای کسب جام در زمین می‌گذاریم. نبود این بازیکنان شرم آور اما مایه انگیزه است.
نظر تو در مورد کشور 6 هزار هوادار ایتالیا در ورشو چیست؟
ما امیدواریم که بتوانیم همان شادی را که در دوبلین داشتیم به آن‌ها بدهیم. این که در آستانه تعطیلات ایتالیایی است و آنها آمده‌اند خیلی چیزها را نشان می‌دهد. فوتبال بدون هوادار اصلا چیز یکسانی نیست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره