نماد آخرین خبر

این مربی من را یاد یورگن کلوپ می‌اندازد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این مربی من را یاد یورگن کلوپ می‌اندازد

ورزش 3/جیمز میلنر، هافبک برایتون، پس از ورود فابین هرتزلر، سرمربی جدید، احساس می‌کند که دوباره تحت هدایت یورگن کلوپ قرار گرفته است.این مربی من را یاد یورگن کلوپ می‌اندازد

هرتزلر که پس از جدایی روبرتو دی‌زربی به عنوان سرمربی جدید برایتون منصوب شده، با ۳۱ سال سن جوان‌ترین سرمربی دائمی تاریخ لیگ برتر است. او پس از یک دوره موفق در سنت پائولی، جایی که تیم را به بوندسلیگا رساند، با قراردادی سه ساله به برایتون پیوست.

هرتزلر که در آمریکا به دنیا آمده و سابقه بازی در تیم‌های ملی جوانان آلمان را دارد، از برخی بازیکنان تیمش جوان‌تر است، از جمله جیمز میلنر ۳۸ ساله. با این حال، این موضوع مانع از تاثیر مثبت هرتزلر بر میلنر نشده است. میلنر که تجربه بازی در تیم‌های نیوکاسل، استون ویلا، منچسترسیتی، لیورپول و لیدز را دارد، معتقد است که شکل بازی برایتون تحت هدایت هرتزلر شبیه به تیم لیورپول تحت هدایت کلوپ خواهد بود.

میلنر به اسکای اسپورتس گفت: «من با فلش‌بک‌هایی مواجه شده‌ام.» او افزود: «ترکیبی خوب از سرمربی قبلی (روبرتو دی‌زربی) که بیشتر به ساختار بازی توجه داشت، اما شاید کمی از یورگن کلوپ هم در آن باشد. به ویژه نحوه دفاع، تمرکز بر سرعت بالا، ضد پرس و واکنش‌های سریع به تغییر مالکیت توپ. سرمربی مهر خود را بر تیم زده و می‌خواهد ما با و بدون توپ بازی کنیم.»

میلنر که ۳۲۳ بار تحت هدایت کلوپ بازی کرده، به خوبی با سبک بازی که هرتزلر می‌خواهد به کار گیرد، آشناست. او گفت: «چند جلسه‌ای که داشتیم که چند ایده تاکتیکی آشنا بودند، که عالی است. من با سبک کلوپ بسیار آشنا هستم و امیدوارم بتوانم به برخی از بازیکنان در مورد الگوهای دفاعی کمک کنم. من با مربی جدید و سبکش راحت هستم و می‌توانم به او کمک کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره