نماد آخرین خبر

واکنش سرپرست اداره ورزش اصفهان به گلایه ورزشکار المپیکی

منبع
فارس
بروزرسانی
واکنش سرپرست اداره ورزش اصفهان به گلایه ورزشکار المپیکی

فارس/سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص گلایه‌های مطرح شده از سوی فاطمه امینی، تیرانداز المپیکی اصفهان، توضیحاتی ارائه داد.
 المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی به پایان رسید که استان اصفهان با حضور ۲ ورزشکار یکی از کم‌فروغ‌ترین المپیک‌های خود را پشت سر گذاشت. فاطمه امینی در تیراندازی و فرزانه فصیحی در دوومیدانی ورزشکاران اصفهان بودند که در مرحله مقدماتی حذف شدند و دست آن‌ها برای رسیدن به مدال کوتاه ماند.
می‌توانستند حداقل یک تماس بگیرند
فاطمه امینی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تیتر کوتاه پس از بازگشت از این مسابقات با ابراز گلایه از عدم توجه مسوولان هیأت تیراندازی و استان اصفهان اظهار داشت: هیچ کاری نکردند و فقط موقع گرفتن سهمیه‌ام تقدیری انجام دادند و تمام، قبل از المپیک هم نه تماسی گرفتند و نه مراسم بدرقه‌ای برگزار شد، حتی نگفتند که المپین شهر ما هستی یا ارزشی قائل باشند.وی افزود: استقبالی هم از من نشد، حالا برای استقبال خودم را قانع می‌کنم که در گروه‌های متفاوت برگشتیم و شاید نگرفتن مدال باعث این بی‌توجهی و عدم استقبال شد ولی حداقل در زمان رفتن می‌توانستند یک تماس برای دلگرمی بگیرند.
مراسمی در شان نمایندگان اصفهان در المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد
سیدمهدی صدری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در پاسخ به انتقادات مطرح شده اظهار داشت: مسؤول استقبال و بدرقه هیأت است، باید برنامه‌ها را تدارک ببینند، سیاست‌گذاری و مقدمه‌چینی‌ها را انجام دهند و ما هم باید حمایت کنیم، در این مورد متأسفانه به هر دلیلی این اتفاق رخ نداده است.وی افزود: یک برنامه رسمی برای تقدیر و تشکر از ورزشکاران، مربیان، داوران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی خواهیم داشت.صدری تصریح کرد: سیاست‌گذاری بدرقه و استقبال نمایندگان اصفهان در پاریس در جلسه شورای‌عالی ورزش تبیین شده بود، فرزانه فصیحی به اصفهان نیامد و این موضوع باعث شد ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره