نماد آخرین خبر

رقیب حسن یزدانی شهروند افتخاری ولیکو تارنوو شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رقیب حسن یزدانی شهروند افتخاری ولیکو تارنوو شد

ایسنا/ماگومد رمضانف در بازگشت به بلغارستان مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت و عنوان شهروند افتخاری شهر ولیکو تارنوو به او داده شد.
استقبال از ماگومد رمضانف، قهرمان المپیک پاریس، در شهر ولیکو تارنووی بلغارستان برگزار شد. این کشتی‌گیر روس‌تبار به دلیل محرومیت روسیه از حضور در میادین ورزشی تابعیت بلغارستان را گرفت و توانست در المپیک پاریس در وزن ۸۶ کیلوگرم به عنوان قهرمانی برسد. رمضانف که در شهر ولیکو تارنوو ساکن است مورد استقبال زیاد مردم بلغارستان قرار گرفت. 

مسئولان  شهر ولیکو تارنوو در این مراسم عنوان «شهروند افتخاری» را به او اعطا و عنوان کردند به‌زودی یک خانه هم به این کشتی‌گیر تعلق خواهد گرفت.
به گزارش اسپورت۲۴، در ادامه رمضانف با کودکان و نوجوانان کشتی‌گیر تازه‌کار صحبت کرد و گفت: در یک سالن کوچک تمرین کردم و فقط یک تشک کشتی داشتیم که اندازه‌اش غیر استاندارد و خیلی قدیمی بود. این تشک بعد از هر جلسه تمرین پاره می‌شد و ما بعد از هر جلسه تمرین خودمان دوباره آن را درست می‌کردیم.

ماگومد از این کشتی‌گیران نوجوان خواست تا به حرف‌های خانواده و مربیانشان گوش دهند و سعی کنند به عنوان‌های بزرگ دست یابند اما در عین حال فراموش نکنند که مهم‌ترین چیز این است که در آینده انسان‌های خوبی باشند.
رمضانف در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس توانست حسن یزدانی آسیب‌دیده را شکست دهد و نشان طلای این بازی‌ها را از آن خود کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره