نماد آخرین خبر

شگفتی در انگلیس؛ چکش‌ها بالاتر از سیتی و لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شگفتی در انگلیس؛ چکش‌ها بالاتر از سیتی و لیورپول

ورزش 3/دو روز مانده تا شروع رسمی لیگ برتر انگلیس، وستهم اولین بازی خود را روز شنبه برابر استون ویلا انجام خواهد داد. تیم شرق لندنی این کار را با یک تیم نسبتاً بازسازی شده انجام خواهد داد. با یک مربی جدید روی نیمکت، جولن لوپتگی.
مربی اسپانیایی بعد از پذیرش هدایت این تیم گفته بود: «من جایی هستم که می‌خواهم باشم. باشگاه گزینه‌های دیگری هم داشت اما خوشحالم که آنها من را انتخاب کردند زیرا من هم آنها را انتخاب کرده بودم.»
لوپتگی ادامه داد: «چند سال گذشته خوب بوده است. ما پایه تیمی فوق‌العاده‌ای داریم، اما جاه‌طلبی من به عنوان یک مربی این است که بهتر و بهتر باشم. من با این ایده به اینجا آمده‌ام که سر و صدای زیادی در انگلیس ایجاد کنیم.»

اولین چالش بزرگ آنها حذف بقایای ایده‌های فوتبالی دیوید مویس خواهد بود. مربی سابق اورتون، یونایتد و رئال سوسیداد، چندین فصل چکش‌ها را هدایت کرد تا اولین قهرمانی اروپایی خود را بعد از 64 سال به دست آورند: لیگ کنفرانس 2023. با این حال، فصل ضعیف وستهم با او هواداران را خشمگین کرد: در روز شکست 0-6 مقابل آرسنال، همه خواهان برکناری مویس شدند.
و آنها در انتقالات عالی کار کرده‌اند. وستهم سومین تیمی است که در تابستان امسال بیشترین پول را در نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری کرده است (144.4 میلیون یورو). تنها چلسی (189) و استون ویلا (176.2)، از آنها پیشی می‌گیرند. چکش‌ها بالاتر از سیتی و لیورپول و حتی یونایتد هزینه کرده‌اند.

لوپتگی می‌گوید: «هیئت مدیره از نظر مالی کار خوبی انجام داده است. ما می‌توانیم پول خرج کنیم و مجبور نیستیم بفروشیم.»
چکش‌ها بیش از 116 میلیون یورویی را که آرسنال برای دکلان رایس در تابستان گذشته پرداخت کرد، دوباره سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
هشت بازیکن جدید به تیم خوبی که قبلاً داشت اضافه شده‌اند: نیکلاس فولکروگ، تودیبو (قرضی با گزینه خرید اجباری 40 میلیون )، سامرویل، گیدو رودریگز، لوئیس گیلرمه، ون بیساکا، وس فودرینگهام و مکس کیلمن.
مربی اسپانیایی همچنان ورودی‌های جدید را رد نمی‌کند: «ما یک ایده روشن داریم. این در مورد جذب به موقع بازیکنان در پست‌هایی مورد نیاز است. گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد و گاهی اوقات اینطور نیست. تا زمانی که بازار باز است، هر چیزی ممکن است رخ دهد.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره