نماد آخرین خبر

بازگشت به لندن؛ ستاره انگلیسی آواره شده است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت به لندن؛ ستاره انگلیسی آواره شده است!

ورزش 3/ کانر گالاگر از مادرید به لندن بازگشته تا دوباره به تمرینات چلسی بپیوندد چون انتقال او به اتلتیکو در آستانه فروپاشی است.
گالاگر پنج روز را در مادرید گذراند تا بتواند به اتلتیکو منتقل شود، با این حال، پس از اینکه انتقال سامو اومورودیون از باشگاه اسپانیایی به چلسی در آخرین لحظه شکست خورد، این معامله نهایی نشد.
به گزارش دیلی میل، آبی‌ها تصمیم گرفتند هافبک انگلیسی را که روز سه‌شنبه وارد لندن شد و اکنون آماده است دوباره به تمرینات تیم اصلی در روز چهارشنبه بپیوندد، بازپس بگیرند.
اتلتیکومادرید تا زمانی که فروش یک بازیکن را نهایی نکند، نمی‌تواند انتقال گالاگر را تکمیل کند. پس از انتقال ناموفق اومورودیون، باشگاه اکنون در حال مذاکره برای انتقال ژوائو فلیکس پرتغالی به چلسی است و در این باره با باشگاه لندنی مذاکره می‌کند.
گفته می‌شود که دیه‌گو سیمئونه، انگولو کانته، بازیکن سابق چلسی را به عنوان جانشین احتمالی گالاگر در صورتی که نتوانند این بازیکن 24 ساله را به خدمت بگیرند، معرفی کرده است
گالاگر فعلاً زیر نظر انزو مارسکا تمرین خواهد کرد، با این حال، بعید است که او در ترکیب روز یکشنبه برای بازی مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه حضور داشته باشد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره