نماد آخرین خبر

پرچمدار کاروان پارالمپیک: یکی از آرزوهایم پرچمدار شدن بود

منبع
فارس
بروزرسانی
پرچمدار کاروان پارالمپیک: یکی از آرزوهایم پرچمدار شدن بود

فارس/هاجر صفرزاده،‌ دختر دونده کشورمان گفت:‌ پرچمدار شدنم لطف خدا بود که خدا را شکر شامل حالم شد.
هاجر صفرزاده، پرچمدار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: پرچمدار شدن من لطف خدا بود که خدارا شکر شامل حال من شد. یکی از آرزوهایم پرچمدار شدن بود و این موضوع باعث غرور آفرینی است.
وی درباره سطح آمادگی خود افزود:‌ شرایط خوبی را پشت سر می گذارم. رکوردی که زدم رنک دو جهان بوده است. هدفم کسب خوشرنگترین مدال و ثبت بهترین رکورد است ولی باز هم شرایط مسابقات باهم فرق می کنند. ما همیشه سعی کردیم از بدترین شرایط هم، بهترین نتیجه ها را کسب کنیم و امیدوارم با یاری خدا در مسابقات پارالمپیک پاریس هم، بهترین نتیجه را کسب کنیم.
صفرزاده درباره پاداش های اعلام شده برای پارالمپیکی ها گفت: به نظرم نباید بین بچه های المپیکی و پارالمپکی فرق گذاشته شود چون هر دو قشر زحمت زیادی برای بالا بردن پرچم کشور می کشند و این فرق نگذاشتن باعث افزایش انگیزه ما می شود.
قهرمان دوومیدانی جهان ادامه درباره اولین حضور خود در مسابقات پارالمپیک گفت:‌ من اولین باری است که در قرار است در این مسابقات شرکت کنم و همچنین اولین دختر دونده ای هستم که سهمیه پارالمپیک را کسب کردم. ابن موضوع باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم این مسیر را باز کنم تا در آینده به بقیه بچه ها کمک کرده باشم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره