نماد آخرین خبر

کاپیتان سابق یونایتد اونانا را دروازه‌بان حساب نمی‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان سابق یونایتد اونانا را دروازه‌بان حساب نمی‌کند!

ورزش 3/منچستریونایتد در این تابستان تیم خود را با چند بازیکن کلیدی تقویت کرده اما روی کین همچنان احساس می‌کند که در دو پست مشکل وجود دارد.
اریک تن هاخ از پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغ در الدترافورد لذت برده و یوشوا زیرکزی، لنی یورو، ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی را در تلاش برای تقویت تیمش به خدمت گرفته است. حتی ممکن است قبل از بسته شدن پنجره، یونایتد مانوئل اوگارته، هافبک پاری سن ژرمن، را هم جذب کند.
این خریدها پس از آن صورت می‌گیرد که یونایتد در آخرین فصل در رقابت‌های لیگ برتر شرایط سختی را تجربه کرد، در رده هشتم قرار گرفت و تنها 57 گل در 38 بازی به ثمر رساند.
انتظارات زیادی از منچستریونایتد پس از خریدهای تابستانی وجود دارد، اما روی کین، اسطوره این باشگاه، نگرانی‌های در مورد این تیم در آستانه فصل جدید لیگ برتر را ابراز کرده است.

کین در پادکست اسکای اسپورت گفت:"من همیشه نگران این هستم که تیم رقابتی نباشد و هنوز هم نگران ستون فقرات منچستریونایتد هستم. با وجود تمام بازی‌های خوب و بازیکنان خوبی که دارند، هنوز نگران دروازه‌بان و مهاجم هستم.
روی کاغذ آن‌ها تیم مناسبی دارند، اما واقعیت این است که بازی‌هایی را انجام داده‌اند و سال گذشته با رکوردی که در لیگ داشتند، خیلی خوب نبودند. اگر قصد رقابت دارند، من نگران وضعیت تیم هستم. کاملاً انتظار دارم که یونایتد خیلی بهتر از سال گذشته باشد.
آن‌ها نمی توانند دوباره هشتم شوند، می‌توانند؟ نه، نمی‌توانند آنقدر بد باشند اما ما حداقل درمورد مقام چهارم صحبت می‌کنیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره