نماد آخرین خبر

تمرین نساجی پر از ستاره کهنه‌کار و باتجربه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمرین نساجی پر از ستاره کهنه‌کار و باتجربه!

ورزش 3/بازیکنان تازه‌وارد نساجی در تمرین این تیم حضور داشتند.
خرید‌های جدید نساجی در تمرین این تیم حضور داشتند تا ساکت الهامی در آستانه بازی مهم مقابل فولاد خوزستان تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد و ترکیب باتجربه‌ای را مقابل شاگردان گل‌محمدی به میدان بفرستد.
ایوب کلانتری، حامد پاکدل، سیامک نعمتی، متین کریم‌زاده، مهرداد رضایی بازیکنانی هستند که نساجی در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شدند و در پست‌های مختلف برای نساجی به میدان خواهند رفت و همچنین با حضور منصور باقری و لوان پولی آنها شروع متفاوتی در لیگ بیست و چهارم خواهند داشت و به مراتب تیم پرستاره‌تری در اختیار دارند.
تمام بازیکنانی که جذب نساجی شدند تجربه بالایی در مسابقات لیگ برتر دارند و سال‌ها در تیم‌های مختلف به میدان رفته‌اند، به ویژه دو بازیکن سابق پرسپولیس که همراه با این تیم به قهرمانی لیگ برتر هم رسیدند.



دو هافبک میانی، یک مدافع کناری و 2 بازیکن هجومی، بازیکنانی هستند که ساکت برای تقویت تیم خود در نظر گرفته و با توجه به اینکه تعدادی بازیکن با قابلیت‌های فنی بالا مانند منصور باقری و لوان پولی در نیم فصل مسابقات به نساجی اضافه شدند آنها نفرات خوبی در اختیار خواهند داشت، البته بهترین گلزن نساجی محمدرضا آزادی این تیم را ترک کرده و بزرگترین خروجی قائمشهری‌ها بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره