نماد آخرین خبر

طارمی برگشت؛ قدرت بی‌نظیر در دست اینزاگی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طارمی برگشت؛ قدرت بی‌نظیر در دست اینزاگی!

ورزش 3/روزنامه گاتزتا نوشت که با بازگشت طارمی، اینتری ها خوشحالند و حالا یک قدرت آتشین که در ایتالیا نظیر ندارد، در اختیار سیمونه اینزاگی است.
طارمی آماده است، اینتر لبخند زد و اینزاگی با فراوانی بازیکنان روبرو است. این تیتر یادداشت امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا است. نراتزوری خود را برای نخستین بازی فصل برابر جنوا آماده می کند و یک خط حمله آتشین در اختیار سرمربی است. در زیر این گزارش را می خوانیم:

اینتر در آستانه سفری به جنوا قرار دارد. نه، این تغییر ناگهانی مسیر سیمونه اینزاگی زیر آفتاب داغ ماه آگوست نیست. استفاده از ترکیب سه مهاجم در جنوا یک لوکس بی‌نظیر است که اینتر در حال کشف آن است. اگر به دقت فکر کنید، این ترکیب تقریباً بی‌سابقه است، اما باید به آن در طول این فصل عادت کنیم.
طارمی به خوبی آماده است و بهتر است از اینجا شروع کنیم. او به همراه گروه تمرین می‌کند و مشکل عضلانی در همسترینگ او به گذشته پیوسته و فراموش شده است. این بازیکن ایرانی زودتر از موعد مقرر به تمرینات بازگشته، چرا که در ابتدا حضور او برای بازی شنبه مورد تردید بود. اما طارمی به خوبی به درمان‌ها پاسخ داده و این موضوع نشانه مثبتی برای آینده است.
این نکته با تاریخچه مصدومیت‌های او نیز همخوانی دارد. طارمی بازیکنی سالم و آماده است و این دقیقاً چیزی است که اینتر در آستانه یک فصل طولانی و پرفشار به آن نیاز دارد. برنامه اینزاگی این است که طارمی را با تورام و لائوتارو جابجا کند و از خستگی بیش از حد زوج رویایی فصل گذشته جلوگیری کند.
اینزاگی در فصل 2023-24 بیش از هر تیم بزرگی از مهاجمان اصلی خود استفاده کرده است: 3461 دقیقه برای لائوتارو و 3366 دقیقه برای تورام. برای مقایسه، آرناتوویچ سال گذشته با اینتر فقط 1141 دقیقه بازی کرد و سانچز 1110 دقیقه. اما با حضور طارمی دیگر چنین نخواهد بود. این برنامه از همین بازی با جنوا شروع خواهد شد، زیرا اینزاگی قصد دارد او را در جریان بازی به میدان بفرستد. این تصمیم از پیش برنامه‌ریزی شده است، البته بستگی به شرایط بازی نیز دارد.

طارمی شاید نتواند مدت زیادی بازی کند، اما قطعاً می‌تواند حداقل نیم ساعت بازی کند و این بهترین خبر برای اینزاگی است. زیرا اگرچه تورام در لندن مقابل چلسی از لحاظ فیزیکی عملکرد خوبی نشان داد، اما هنوز سوالاتی درباره وضعیت بدنی لائوتارو وجود دارد. کاپیتان در زمین خواهد بود، اما بدون اینکه فرصت بازی در مسابقات دوستانه را داشته باشد. هرچند پارامترهای بدنی او در این روزها که در اختیار کادر فنی اینزاگی است، عالی است. اما منطقی است که در یک نقطه از بازی طارمی جایگزین او شود.
شاید طارمی بتواند از جایی که قطع شده بود، یعنی گل‌زنی و تطبیق سریع با بازی اینزاگی، شروع کند؛ همانطور که در اولین بازی‌های دوستانه این را نشان داد. مدیریت این سه مهاجم وظیفه مربی است و اینتر در فصل‌های اخیر تقریباً هیچ‌وقت چنین امکانی نداشته است. به‌جز نیمه دوم سالی که به فینال لیگ قهرمانان رسیدند، اینتر از دوران کونته به بعد همیشه یک مهاجم سوم داشته که در رده‌بندی‌ها، پایین‌تر از مهاجمان اصلی قرار داشته است و یا از نظر فیزیکی آماده نبوده، مانند زمانی که سانچز پشت سر لوکاکو و لائوتارو قرار داشت. اکنون، این لوکس بودن واقعی است و رایگان هم نیست. این تصمیم برای جلوگیری از مشکلاتی است که فصل گذشته اینتر را در مسابقات حساس مارس، مانند بازی با اتلتیکو مادرید، تحت تأثیر قرار داد.
اینتر در سال‌های اخیر از داشتن چنین امکانی محروم بوده، اما حالا این فرصت برای آن‌ها فراهم شده است؛ آن هم در فصلی که به‌احتمال زیاد یکی از پرفشارترین فصل‌ها خواهد بود. سیمونه اینزاگی خوشحال است، زیرا امسال می‌تواند روی یک ترکیب فوق‌العاده از سه مهاجم حساب کند؛ نه به‌عنوان ترکیب اصلی در ابتدای بازی، بلکه به‌عنوان مهره‌هایی که می‌توان آن‌ها را در طول فصل و حتی در جریان یک مسابقه با یکدیگر جایگزین کرد. ترکیب لائوتارو، تورام و طارمی؛ یک قدرت آتشین که در ایتالیا نظیر ندارد و می‌تواند کمک بزرگی برای سرمربی نراتزوری باشد.
این دقیقاً همان دلیلی است که مدیران اینتر با پیش‌بینی دقیق، خرید طارمی را انجام دادند. تیم‌های بزرگ چنین تصمیماتی می‌گیرند: اینتر در این تابستان افزودنی‌هایی داشت بدون اینکه چیزی از دست بدهد، تغییراتی ایجاد کرد بدون نیاز به بازسازی کلی و این احتمالاً پایان کار نیست، زیرا خیلی از مسائل به اتفاقاتی که با آرناتوویچ رخ خواهد داد، بستگی دارد. جنوا هنوز به دنبال اوست. همچنین نام گودموندسون در پس‌زمینه به چشم می‌خورد که اینتر برای جذب او با فیورنتینا رقابت می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، ترکیب سه مهاجم اینتر می‌تواند به یک تیم چهار نفره تبدیل شود. اینتر تا ۳۰ آگوست زمان دارد. در عین حال، بازی با جنوا در پیش است و اینتر با دو ستاره طلایی خود مشتاق است ببیند چقدر پیشرفت کرده است. ترکیب سه مهاجم، طارمی نزدیک به ترکیب اصلی، تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره