نماد آخرین خبر

نزدیک‌تر به توپ طلا؛ جایزه را به صاحبش بدهید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نزدیک‌تر به توپ طلا؛ جایزه را به صاحبش بدهید

ورزش 3/وینیسیوس دیشب یک قدم دیگر به توپ طلا نزدیک‌تر شد. 12 اثرگذاری در هشت فینال اخیر رئال از او یک فوق ستاره ساخته است.
به نقل از آاس، وینیسیوس از درخشیدن با پیراهن رئال دست نمی‌کشد. مرد فینال‌ها یک بار دیگر در فینالی دیگر درخشید و پاس گل داد. وینی در همه بازی‌های بزرگ یا گل می‌زند یا ردپایی در گل‌ها از او می‌بینیم. سوپرجام اروپا نیز استثنا نبود.
رئال دیشب در ورشو به مصاف آتالانتا رفت و کار برایش گره خورده بود اما این وینی بود که مدافع مقابلش در دقیقه 59 را ناک اوت کرد و رئال را به گل رساند. او توپ را در دهانه دروازه به والورده رساند و رئال گل اول را زد. فرش قرمز ششمین سوپرجام اروپا به این ترتیب پهن شد.
تعیین کننده بودن در فینال‌ها در DNA ستاره برزیلی است و وجه مشترک همه پیروزی‌های بزرگ رئال. در هشت فینال اخیری که رئال مادرید بازی کرده است، وینیسیوس در هفت بازی روی گل‌ها نقش مستقیم داشته است. در فینال لیگ قهرمانان او توانست گل دوم رئال را به دورتموند بزند و متوسط اثرگذاری او در فینال‌ها 1.37 گل در هر بازی است.
وینیسیوس به تنهایی سرنوشت یک بازی را تعیین می‌کند و در سوپرجام، آتالانتا نیز تجربه تلخ بازی برابر او را حس کرد. وینی در حال حاضر 13 عنوان قهرمانی با رئال مادرید در 24 سالگی کسب کرده است. در قهرمانی‌های اخیر نیز همواره نقش اول بوده است. سکوی پرشی دیگر برای توپ طلای 2024.
او بهترین گلزن فصل قبل رئال بود (24 گل، رکورد شخصی و 11 پاس گل) این برای سه جام رئال مادرید (سوپر جام اسپانیا، لیگ و لیگ قهرمانان اروپا) حیاتی بود. اگر انصافی وجود داشته باشد، چشم بسته باید توپ طلا را به وینی داد و اینکه، سوپرجام سکوی پرتاب دیگری برای او به سمت این جایزه بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره