نماد آخرین خبر

بیرانوند در نزدیک‌ترین نقطه به زنوزی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند در نزدیک‌ترین نقطه به زنوزی!

ورزش 3/محمدرضا زنوزی در آستانه شروع لیگ برتر با صحبت‌های جنجالی به صحنه فوتبال ایران بازگشت.
محمدرضا زنوزی در این چند هفته حضور کمرنگی در اطراف تیم تراکتور داشت و به‌خصوص بعد از دستور به آغاز دوباره فعالیت باشگاه، از صحنه کنار رفته و کار را به مدیران باشگاه تراکتور سپرده بود. اما امروز او در جمع بازیکنان حضور یافت تا پیش از اولین دیدار فصل با بازیکنان تیمش صحبت کند.
در حالت عادی، این دیدار طبیعی بین مالک باشگاه و بازیکنان می‌بود اما پیشامد ماجرای علیرضا بیرانوند باعث شد تا مالک خبرساز باشگاه تراکتور با اظهاراتی جنجالی، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان را مورد خطاب قرار بدهد. او گفت که اگر اخبار پیرامون محرومیت بیرانوند و جریمه این بازیکن صحیح باشد، نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال «سوراخ خبری» دارد.

زنوزی همچنین در صحبت‌های خود فوتبال ایران و فدراسیون مهدی تاج را تهدید به گفتن «ناگفته‌ها» کرد و وعده داد در صورتی که حکم محرومیت علیرضا بیرانوند نهایی شود، افشاگری خواهد کرد.
در پایان نشست بین محمدرضا زنوزی و بازیکنان، آنها عکس یادگاری هم با یکدیگر انداختند که در این تصویر علیرضا بیرانوند در نقطه نزدیک به مالک باشگاه تراکتور ایستاد تا زنوزی به این شکل حمایت خود را از دروازه‌بان شماره یک تیمش اعلام کند. جالب اینکه در صورت محرومیت بیرانوند او تا آذر یا بهمن ماه سال جاری از میادین دور خواهد بود.


نکته دیگر در مورد عکس یادگاری زنوزی و تراکتوری‌ها، تعداد بالای ستاره‌هایی است که در این تیم حضور دارند و باعث شدند تا تراکتور برای رقابت پرستاره‌ترین تیم لیگ وارد عرصه شود و احتمالا بدون حرف و حدیث پیروزی را به خود اختصاص دهد.
به این اسامی نگاهی بیندازید: علیرضا بیرانوند، حسین پورحمیدی/ شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، علیرضا آرتا/ دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، مهدی شیری، سعید کریم‌آذر/ ایگور پوستونسکی، پویا پورعلی، ریکاردو آلوز، مهدی حسینی، بهزاد سلامی/ سجاد آشوری، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده/ تامی اشتراکالی، رحمان جعفری و مهدی عبدی.

از بین این نفرات مهدی هاشم‌نژاد، سعید کریم‌آذر و سلامی در لیست بزرگسالان حضور نخواهند داشت تا تراکتوری‌ها 920 بازیکن بزرگسال خود را داشته باشند. البته احتمال دارد این تیم تا پایان نقل و انتقالات دو خرید دیگر هم انجام دهد که در این صورت باید یکی از این نفرات از لیست خارج شوند.
به این ترتیب تراکتور با تیمی پرستاره و کامل وارد لیگ برتر خواهد شد که شاید با خرید یک مهاجم قاتل و شاید یک مدافع دیگر، کاملا برای فصل جدید رقابت‌های لیگ ایران آماده شود و حتی مدعی قهرمانی در آسیا هم باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره