نماد آخرین خبر

اولین جام فتح شد؛ 6 جام تا عبور از بارسا و بایرن

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین جام فتح شد؛ 6 جام تا عبور از بارسا و بایرن

ورزش 3/رئال مادرید فصل را با حداکثر قدرت آغاز کرد. فصلی پر از چالش که در تاریخ رئال و کل تیم‌های اروپایی بی‌سابقه است.
هیچ باشگاهی، حتی رئال عادت به مواجهه با این چالش را ندارد چون هرگز تیمی با احتمال کسب هفت عنوان در یک فصل مواجه نشده بود. رئال مادرید ولی می‌تواند این کار را انجام دهد زیرا دیروز، در ورشو، در مسابقه‌ای که در آن دو  نیمه کاملا متفاوت داشت، قهرمان سوپرجام اروپا شد.

در نیمه اول، بازی رئال کند و قابل پیش‌بینی بود. در شروع نیمه دوم تیبو کورتوا یک سوپر سیو داشت و سپس جود بلینگام زمام تیم را در دست گرفت و به او وینی و امباپه نیز ملحق شدند تا رئال مادرید را به یک پیروزی قانع کننده هدایت کنند. رئال در نیمه دوم برتری آشکاری برابر آتالانتا داشت و با دو گل فاتح سوپرجام شد.
سوپرجام اروپا اولین عنوانی بود که رئال مادرید توانست در فصل جدید کسب کند. مرحله بعدی جام بین قاره‌ای خواهد بود که رئال در آن به عنوان قهرمان اروپا حاضر می‌شود. در شروع سال 2025 نوبت به سوپرجام اسپانیا خواهد رسید، در اولین ماه سال جدید از در تقویمی که در ماه ژوئن با جام باشگاه‌های جهان  بسته می‌شود. قبل از جام نهایی، رئال شانس خود را در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری نیز امتحان خواهد کرد.


6 جام دیگر پیش روی رئال است و با رودریگو، وینی، جود و امباپه این نمی‌تواند غیرممکن باشد. در فوتبال اروپا پیش از این بارسا و بایرن برنده ششگانه شده‌اند اما رئال می‌تواند اولین تیمی باشد که به هفت جام در یک فصل دست خواهد یافت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره