نماد آخرین خبر

سمپره اینتر: طارمی می‌تواند معادلات را عوض کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سمپره اینتر: طارمی می‌تواند معادلات را عوض کند

ورزش 3/اینکه اینزاگی چطور تیمش را در خط هجومی در اولین بازی فصل آرایش می‌دهد، هدف اصلی این گزارش است.
رسانه ایتالیایی سمپره اینتر در آستانه اولین دیدار فصل نراتزوری به بررسی شرایط تیم سیمونه اینزاگی در بخش هجومی پرداخته و دلیل اصلی این مقاله درخشش مهدی طارمی در بازی‌های پیش فصل است که معادلات را به هم زده است.
این مقاله را در ادامه می‌خوانید:
آنطور که از تمرینات اینتر به نظر می‌آید، سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان مهدی طارمی را در بازی اول فصل در اختیار دارد. بنابراین نراتزوری چگونه در خط حمله شکل خواهد گرفت؟ 
قهرمان ایتالیا کار دفاع از عنوان قهرمانی خود را با سفر به جنوا آغاز خواهد کرد. این دیدار روز شنبه ساعت 18:45 به وقت محلی آغاز می‌شود. خیلی‌ها کنجکاو خواهند بود که ببینند اینزاگی پس از آمدن طارمی در این فصل چگونه مهره‌های هجومی خود را مدیریت خواهد کرد؟

فصل گذشته سلسله مراتب کاملاً مشخص بود. لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام خود را به عنوان شروع کننده‌های بی‌چون و چرا معرفی کردند، در حالی که مارکو آرناوتوویچ و الکسیس سانچز روی نیمکت قرار می‌گرفتند.
آنچه مسلم است اینکه سانچز و آرناتووویچ فصل گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشتند و به همین دلیل طارمی که ستاره 4 سال اخیر پورتو بود جذب شد. اما این مرد 32 ساله به یک نقش کم اهمیت رضایت نمی‌دهد و امیدوار است که خود را به عنوان یک عنصر مهم در تفکرات اینزاگی تثبیت کند. 
مسابقه مقابل جنوا می‌تواند اولین نشانه باشد که آیا اینزاگی قصد دارد سه مهاجم اصلی خود را به صورت همزمان مورد استفاده قرار بدهد. مهاجمان اینترمیلان لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام مقابل جنوا شانس بیشتری برای شروع مسابقه به عنوان مهاجمان فیکس دارند و مهدی طارمی آماده بازی برای نیمه دوم می‌شود.

با توجه به مصدومیت عضلانی اخیر طارمی گاتزتا به اینزاگی  توصیه کرده که طارمی از روی نیمکت کار را در مصاف با جنوا شروع کند و مارتینز و تورام دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرند. 
چالش اینزاگی این است که مارتینز و تورام هر دو دیر از تعطیلات تابستانی خود بازگشتند. با این حال آنها برنامه‌های خود را تا چند روز پس از مصدومیت طارمی پیش بردند تا حالا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشند.  
با تمام این‌ها اما درخشش طارمی در بازی‌های ابتدایی به عنوان یار جانشین می‌تواند معادلات چینش خط حمله نراتزوری را در ادامه فصل تغییر بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره