نماد آخرین خبر

رحمتی: ما بچه‌های سر راهی استان تهران هستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رحمتی: ما بچه‌های سر راهی استان تهران هستیم!

ورزش 3/مهدی رحمتی می‌گوید در استان تهران از هوادار حمایت نمی‌شود.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی هفته اول این تیم مقابل خیبرخرم‌آباد، گفت: در آغاز لیگ هستیم و تیم‌ها باید بهترین نتایج را بگیرند و تیم ملی با استفاده از بازیکنان لیگ، به جام جهانی صعود کند. بازی اول است و همه تیم‌ها از هم شناخت دقیقی ندارند. مظلوم‌ترین تیم در لیگ هستیم و هیچ حامی‌ای نداریم. تمام تیم‌های لیگ از حمایت استانی بهره‌مند هستند و ما بچه سرراهی در استان هستیم که کار را سخت می‌کند.
وی با بیان اینکه تیم‌های پیکان و سایپا را که حمایت خوبی داشتند، دیدید چه اتفاقی برایشان افتاد، عنوان کرد: تیم هوادار هم به عنوان تنها نماینده استان تهران بعد از سرخابی‌ها نیاز به حمایت دارد. جوان‌های تهرانی می‌توانند با این تیم‌ها به فوتبال معرفی شوند و اگر قرار است این حمایت به دلیل عدم حمایت استانی از بین برود، فوتبال کشور آسیب می‌بیند. ما سقف بودجه‌ای داشتیم که الان تمام شده و فکر می‌کنم آن سقف را رد کردیم و عملا نمی‌توانیم خرید دیگری داشته باشیم.
رحمتی افزود: تیم من جوان است و به بازیکنان ایمان دارم و روزی در سطح اول کشور و تیم ملی بازی خواهند کرد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. رقابت را دوست دارم و امیدوارم سهمیه لیگ برتر را بتوانیم حفظ کنیم. مطمئنم عملکردمان به گونه‌ای است که همگی از تیم هوادار و نمایشی که در مسابقات دارد، تعریف و تمجید کنند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در ادامه با انتقاد از زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، گفت: آمادگی لازم برای آغاز لیگ نداریم. سرمربی تیم ملی شرایط را در نظر می‌گیرد و دوست دارد از لیگ بازیکنان را بردارد و به او احترام می‌گذاریم. اگر قرار باشد در شرایط سخت لیگ را آغاز کنیم همین باعث می‌شود چهار تیم به استادیوم شهر قدس بروند و اگر قرار باشد چنین فشاری به این زمین جدید بیاید، فکر می‌کنم آنجا را هم خیلی زود از دست خواهیم داد. اینکه بخواهیم طبق قانون AFC قوانین را در نظر بگیریم کدام ورزشگاه ما استاندارد است که به خاطر دو عدد لامپ از ورزشگاه خودمان استفاده نکنیم.

وی درباره اینکه چرا برخلاف تیم‌های مطرح دنیا در فوتبال ایران از بازی دادن به بازیکنان جوان استقبال نمی‌شود، گفت: شما اگر شاکله و نقشه یک ساختمان را در نظر نداشته باشید می‌توانید ساختمانی چهل‌طبقه بسازید؟ مشکلات تیم‌های پایه و ساختاری همه در عدم جوان‌گرایی دخیل است. شنیدم در فوتبال پایه برای تست‌گرفتن از آنها پول دریافت می‌شود و همین است که سن فوتبالیست جوان در ایران ۲۴ سال است و تیم‌های پیکان و هوادار و ... که به آنها میدان می‌دهند هم شکست می‌خورند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره