نماد آخرین خبر

افتتاحیه لیگ برتر تحت تاثیر 7 خارجی تازه وارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
افتتاحیه لیگ برتر تحت تاثیر 7 خارجی تازه وارد!

ورزش 3/پنج بازیکن و دو سرمربی خارجی امروز اولین حضور خود در لیگ ایران را تجربه خواهند کرد.
امروز سه مسابقه در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد و در 6 تیمی که به میدان خواهند رفت 6 بازیکن خارجی جدید حضور خواهند داشت که فوتبال‌دوستان ایرانی آماده رونمایی از آنها هستند!
2 بازیکن در ترکیب پرسپولیس و 4 بازیکن در جمع‌آبی‌ها خوزستان خارجی های جدید لیگ برتر هستند، الکسیس گندوز، ایوب العملود در تیم پرسپولیس و- تیوی بیفوما، دیمیتریوس چانزیسایاس، کاینا نونس، مومل عبدالرضا بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار خواهند گرفت.
در این بین الکسی گندوز یکی از بازیکنانی است که با کش و قوس فراوانی به پرسپولیس پیوست و باید جای ستاره این تیم علیرضا بیرانوند را پر کند و در پست کلیدی به میدان می‌رود و هواداران پرسپولیس با حساسیت بالایی عملکرد این بازیکن را زیر نظر خواهند گرفت.

ایوب العملود یکی از بازیکنان آماده پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی بود و او هم جانشین دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن کلیدی پرسپولیس شده و با توجه به بالانس نبودن سمت چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس، درخشش او باعث امیدواری سرخ‌ها خواهد شد.


در بین بازیکنان استقلال خوزستان تیوی بیفوما بازیکنی با رزومه جذاب است که در کنار ساویو روبرتو می‌تواند جان تازه‌ای به خط هافبک استقلال خوزستان بدهد و یکی از سوپرایزهای لیگ بیست و چهارم باشد، مومل عبدالرضا و کاینا نونس دو بازیکن دیگری هستند که احتمال بازی آنها وجود خواهد داشت، اما دیمیتریوس چانزیسایاس مدافع 2 متری استقلال خوزستان صبح امروز تازه به ایران رسید و در این مسابقه غایب خواهد بود.

البته در این مسابقات گاریدو و بوژوویچ هم برای اولین بازی هدایت پرسپولیس و استقلال خوزستان را برعهده خواهند گرفت و آنها هم جز خارجی‌های تازه وارد لیگ حساب می‌شوند!

کیفیت بالای این دو سرمربی و 6 بازیکن خارجی تازه وارد می‌تواند لیگ را در سطح بالاتری قرار دهد و باید منتظر ماند و دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره