نماد آخرین خبر

نورشرق: منتظر حرف‌های زنوزی هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نورشرق: منتظر حرف‌های زنوزی هستیم

ورزش 3/رئیس کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که منتظر شنیدن صحبت‌هایی است که زنوزی وعده آن را داده است.
ظهر امروز محمدرضا زنوزی در جمع بازیکنان و کادرفنی این تیم حضور یافت و در مورد پرونده علیرضا بیرانوند اظهاراتی را به زبان آورد که حالا واکنش جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت را به دنبال داشته است.
زنوزی در صحبتهای خود گفته بود که اگر حکم پرونده علیرضا بیرانوند آنطور که رسانه‌ها عنوان کرده‌اند باشد، نشانه درز رسانه‌ای در فدراسیون فوتبال است و در این صورت او افشاگری‌هایی را انجام خواهد داد.
جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان گفت: کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی نسبت به پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از آقای بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه زنی رسانه‌ای است.
وی اضافه کرد: البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت آقای بیرانوند و البته تبعات آن که ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه زنی شده، از بین دهها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده‌اند.
وی در پایان اظهار کرد: در مورد صحبتهای مالک باشگاه تراکتور که البته در جای خود قابلیت رسیدگی دارند، باید عرض کنم که اگر ایشان مطالبی برای بیان کردن دارند با استقبال منتظر شنیدن اظهارات ایشان هستیم. در مورد پرونده هم باید عرض کنم که به دور از هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای و مطالب حاشیه‌ای که بیان می شوند، در حال بررسی پرونده‌ایم و دو نکته در این پرونده مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید