نماد آخرین خبر

یازده پرسپولیسی با غایبان مشهور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یازده پرسپولیسی با غایبان مشهور

ورزش 3/از اولین پرسپولیس فصل بالاخره در اراک رونمایی شد.
تیم پرسپولیس بعد از حدود یک ماه تمرین و بازی های تدارکاتی و البته برگزاری اردو در ترکیه در نخستین بازی فصل در اراک به میدان رفت.
پرسپولیس با کادر فنی نونوار شده و تفکرات تازه مربی اسپانیایی اش در حالی مقابل ذوب آهن وارد زمین شد که به خاطر تمرینات پنهان، بازی‌های دوستانه پشت درهای بسته و البته اردوی حدودا دو هفته ای در ترکیه شناخت زیادی نسبت به آنچه گاریدو می خواهد انجام دهد ، وجود نداشت.
اولین پرسپولیس فصل در حالی مقابل تیم ربیعی قرار گرفت که گمانه زنی هایی درباره ترکیب صورت می گرفت و به نظر نمی‌رسید خبری از سورپرایز باشد اما حضور سعید صادقی در ترکیب اصلی حکم شگفتانه نخست گاریدو را داشت.

پرسپولیس در اراک هر چهار بازیکن جدید بزرگسال خود را در ترکیب قرار داد  اما دو خارجی فصل قبل روی نیمکت نشستند.همچنین هیچ بازیکن زیر 23 سالی در ترکیب اصلی این تیم دیده نمی شد.

نیمکت نشینی ستاره هایی مثل پورعلی گنجی ملی پوش، گولسیانی که از یورو 2024 آمده و اورونوف که در المپیک حضور داشت از نکات جالب ترکیب سرخ ها در نخستین بازی فصل بود.
همچنین بیرون ماندن یاسین سلمانی از ترکیب که در تمام بازی‌های دوستانه جزو نفرات اصلی به زمین می رفت نیز جزو اتفاقات جالب این ترکیب بود.
مطابق انتظار وحید امیری کاپیتان پرسپولیس در این مسابقه بود و سرخ ها با سیستمی نسبتا متفاوت از بازی‌های دوستانه شان به میدان رفتند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره