نماد آخرین خبر

ربیعی: مساوی مقابل پرسپولیس میزبان می‌تواند راضی کننده باشد

منبع
فارس
بروزرسانی
ربیعی: مساوی مقابل پرسپولیس میزبان می‌تواند راضی کننده باشد

فارس/سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:  اتفاق خوب اول بازی برای ما افتاد و به گل هم رسیدیم و طبیعی بود که پرسپولیس به دروازه ما حمله کند.

 محمد ربیعی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی اول شناخت تیم ها از همدیگر کمتر است بخصوص اینکه پرسپولیس در دفاع راست و دروازه بان تغییراتی داشت و نفراتی ناشناخته هم بودند. اتفاق خوب اول بازی برای ما افتاد و به گل هم رسیدیم و طبیعی بود که پرسپولیس به دروازه ما حمله کند و با یک نظمی از حملات پرسپولیس جلوگیری کنیم. در انتهای نیمه اول گل خوردیم و نیمه دوم خودمان هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم و طبیعی بود که حریف هم به عنوان مدعی قهرمانی و مدافع عنوان قهرمانی فشار بیشتری بیاورد.

بازیکنان نشان دادند چقدر ارزشمند و باوجود هستند

وی افزود: از نظر مربیگری کار سختی داشتم چون 4 بازیکن ما کارت بازی شان صادر نشد و چاپادزه هنوز شرایط بازی نداشت. در جناح های چپ و راست قاضی پور و رجبی را نداشتیم و در مرکز زمین هم آزاده و شوشتری را نداشتیم ولی جوانانی مثل مختاری در زمین خوب بازی کردند. بازیکنان زیادی هم از دست دادیم. در نهایت ذوب آهن تیمی که فصل گذشته بعد از 7-6 سال به نقطه خوبی رسید. از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه انتظار دارم که تیم را تقویت کنیم.

ربیعی افزود: بازیکنان از فصل گذشته طلب دارند و هنوز هم پیش پرداخت این فصل را دریافت نکرده اند. امروز بازیکنان نشان دادند چقدر ارزشمند و باوجودند و وظیفه خود می دانم این درخواست را از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه و کارخانه داشته باشم.

نتیجه مساوی در خانه پرسپولیس می تواند راضی کننده باشد

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه در بدترین زمان ممکن گل خوردید گفت: قبول دارم که در بد زمانی گل خوردم اما در زمان خوبی هم گل زدیم. نتیجه مساوی برای ذوب آهن مقابل پرسپولیس در خانه حریف راضی کننده می‌تواند باشد. مجبور بودیم بلوک های فشرده داشته باشیم و کمتر به حریف فرصت بدهیم. 

وی به تمجید از بازیکن ازبک پرداخت و گفت: سطح اورنوف بالاست و از نظر کیفی متفاوتی است و هر موقع اراده می کرد فشار می آورد و مدافع راست پرسپولیس هم خوب بود. قبول دارم پرسپولیس، بازیکنانی نظیر ترابی و اسماعیلی فر و بیرانوند را از دست داده اما احمدزاده هست، آل کثیر هم هست و پورعلی گنجی هم بازگشته است و شاید آنها هم برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره